Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظمی نسب جمعه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه شامل عمارت آقازاده و خانه های تاریخی حسینی دوست ، موسوی ، سید علی آقا و خانه گبری است.
وی ادامه داد: این مجموعه با کاربری واحد اقامتی و پذیرایی در مجموع پنجهزار مترمربع زیربنا دارد و با بهره برداری از مرحله نخست آن زمینه اشتغال 15 نفر فراهم شد و با تکمیل ادامه مرمت و بازسازی خانه های یادشده زمینه اشتغال 45 نفر دیگر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته سرپرست فرمانداری ابرکوه، علی اصغر مونسان در سفر به این شهرستان از تعدادی از آثار و بناهای تاریخی منطقه بازدید می کند.
کاظمی نسب در ادامه با اشاره به اینکه ابرکوه یکی از 14شهر نمونه حوزه گردشگری ایران است ، تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت های بسیار بالایی در این بخش دارد و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به آثار منحصر بفردی که دارد، می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.
ابرکوه 400 اثر تاریخی دارد که تاکنون 125 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید که زمینه افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی را در شهرستان فراهم کرده است.
منزلگاه امام رضا(ع)، خانه های قدیمی ، قلعه های تاریخی ، مسجد جامع ، خانه آقازاده ، کوه گنبد عالی و درخت سرو چهار هزار و 500ساله از مهم ترین جاذبه های تاریخی و طبیعی ابرکوه است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم