Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سید عباس صالحی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر گفت: همکاری رسانه ها در جشنواره  امسال خوب بوده است و من از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای همکاری بسیار گسترده  در پوشش رسانه ای جشن سینمای ایران تشکر ویژه می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: صدا و سیما با پوشش گسترده،  این جشنواره  را رونق بخشید. سینمای ایران می تواند فضای امید و نشاط را در جامعه تزریق کند و صدا و سیما با پوشش خوب این جشنواره به افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه کمک کرد و باعث شد   تا این  جشنواره باشکوهتر در فضای ملی برگزار شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  فیلم هایی  که در این جشنواره عرضه شده است فیلم هایی قابل توجه و مطرح هستند. هم فیلمسازان خوبی در این جشنواره شرکت کرده اند و هم موضوعات فیلم ها متنوع است.
صالحی افزود: در حوزه فیلم کودک هم فیلم ها قابل توجه بوده است همچنین حضور فیلم انیمیشن و فیلم های با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت.
وی گفت : جشنواره امسال بسیار گرم و پررونق با موضوعات متنوع بود و از نخستین روز اکران فیلم ها با استقبال خوب مردم مواجه بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد

به‌گزارش قدس آنلاین، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است