Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ثامن الائمه خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با تمام توان ر برابر انقلاب اسلامی ایستاده است،گفت: عشایر مانند سد محکمی در برابر بیگانگان ایستاده‌اند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار رجب زاده ظهر امروز در همایش بزرگ عشایر ایل بهلولی اظهار داشت: دشمن با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است و به طور حتم پیروزی انقلاب اسلامی پیامی برای دشمنان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دشمن به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی در مسیر جهانی شدن حرکت می کند و همواره دشمن تمامی راهبردها و استراتژی های دشمن توسط رهبریهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) به شکست مواجه شده است.

فرمانده تیپ مردم پایه ثامن الائمه خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی با گذشت 40 سال در مسیر خود حرکت می کند و بنا به گفته دشمن ناوهای هواپیما و ناوهای چند هزار میلیارد دلاری در برابر تفکر بسیجی ایران اسلامی ناکارآمد شده است.

رجب زاده با بیان اینکه قرارگاه عملیاتی شهید ناصری جزو مطالبات مقام معظم رهبری بوده و در این قرارگاه به مردم عشایر خدمتگزاری می کنیم  اظهار داشت:  با تلاش و همت مردم تاکنون گام های خوبی برداشته شده است. 

وی با بیان اینکه امیدداریم در راستای محرومیت زدایی با مردم یاری گام برداریم نا امنیت پایداری ایجاد کنیم، اظهار داشت: امروز ماموریت هایی به قرارگاه شهید ناصری واگذار شده و این  قرارگاه به خدمتگزاری مردم موظف است که با همکاری مردم رسالت خود را که حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب است عمل کنیم.

نماینده مردم شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت برای ایجاد اشتغال دروستاها اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد دلار تخصیص داده است. 

افضلی با بیان اینکه خشکسالی های 18 ساله خراسان جنوبی را تحت تاثیر قرار داده و باید بخش صنعتی را تقویت کرد. 

وی با بیان اینکه باید اقتصاد را در زندگی خود بهبود بخشیم، اظهار داشت: دشمن در تلاش است در موضوع اقتصادی، جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد بعد از انقلاب عشایر حضور پررنگی در جهت مرزداری دارند.

افضلی افزود: عشایر مانند سد محکمی در برابر بیگانگان ایستاده اند. 

انتهای پیام / ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان دورتموند بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به بازی فینال باز مانده باشد.

اتفاق عجیبی که در این بازی رخ داد این بود که شوت بازیکنان پاری سن ژرمن مانند بازی رفت بارها به تیرک دروازه برخورد کرد تا آنها مجموعا با چهار تیرک در بازی برگشت و دو تیرک در بازی رفت، در دیدار برابر دورتموند در این مرحله شش بار تیرک دروازه حریف را لرزانده باشند و تعداد ضرباتی که در این رقابت‌ها به تیرک زدند به عدد 14 برسد.

این یعنی آنها پنج بار بیشتر از منچسترسیتی که سال گذشته در 10 بازی 9 بار به تیرک زده بود این بدشانسی را تجربه کنند و آمارشان دو برابر بایرن مونیخ، دیگر تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، است که با یک بازی کمتر هفت بار به تیرک زده است.

یکی از نکات جالب اینجاست که پس از فصل 04-2003 تا به حال هیچ تیمی چنین آماری را به ثبت نرسانده بود. نزدیک‌ترین آمار به این تیم، بارسلونا در فصل 12-2011 است که یازده بار به تیرک حریفان زده بود.

اما باید این نکته را در نظر بگیریم که این آمار از سوی سایت داده و تحلیل اوپتا منتظر شده که شرایط بررسی دیدارهای انجام شده پیش از سال 2003 در لیگ قهرمانان را نداشته است و ممکن است که تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان یا حتی جام باشگاه‌های اروپا بیشتر از این تعداد هم آماری را به ثبت رسانده باشد.

پاری سن ژرمن در این بازی مجموعا 30 شوت به سمت چهارچوب حریف زد اما نتوانست حتی یک بار دروازه دورتموند را باز کند و در نهایت از مرحله نیمه نهایی حذف شد  که این تعداد یکی از رکوردهای این تیم به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • دکتر شهریاری: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است
  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • آمار عجیب: تیرک دروازه دشمن پی‌اس‌جی بود!
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج