Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:30:06 GMT

ترویج بیشتر فعالیت‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۲۷۲۱

ترویج بیشتر فعالیت‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیدموسی خادمی استاندار لرستان گفت: طی ایام دهه فجر برنامه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شامل طرح های عمرانی و اقتصادی است که باید طرح‌های فرهنگی و اجتماعی نیز لحاظ شود.

وی با بیان اینکه در اولین برنامه این ایام در پیاده‌روی همگانی شرکت کردیم، افزود: این برنامه اقدام ارزشمندی بود که از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر، ورزش و جوانان و مسئولین شهرستان کوهدشت طراحی شد که جمعیت قابل‌توجهی نیز در آن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی شرکت مردم را در این‌گونه برنامه‌ها نشان‌دهنده زنده بودن جامعه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندی مردم به برگزاری این‌طور برنامه‌هایی بوده و در این رابطه وظیفه ما نیز سنگین است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر در این برنامه ساده شرکت کردند و نشان می‌دهد مردم تشنه این‌گونه اقداماتی هستند، برای همین باید فعالیت‌های اجتماعی را بیشتر ترویج دهیم.

وی با اشاره به بازدید از کوهدشت بیان داشت: در این شهرستان به طور متداول به بحث افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های  عمرانی و اقتصادی پرداخته شد.

خادمی با بیان اینکه حدود ۱۶۵ طرح به ارزش ۱۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح شده‌اند، گفت: به نمایندگی از این طر‌ح‌ها امروز ۶ طرح با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان به صورت مستقیم کلنگ‌زنی یا افتتاح شدند.

استاندار لرستان دو مورد از طرح ها را ساختمان عنوان کرد و افزود: یکی از نیازمندی‌های ما در این شهرستان ساختمان‌های مناسب اداری بوده که به نحوی تکریم ارباب‌رجوع نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید بتوانیم مکان مناسبی برای کارکنان و ارباب‌رجوع فراهم کنیم و این دو ساختمان مورداحتیاج مردم هستند.

خادمی بیان داشت: به دلیل شرایط دام‌پروری این شهرستان ساختمان دامپزشکی نیاز مردم بود؛ همچنین اداره آب و فاضلاب شهری نیز به بهره‌برداری رسید.

استاندار لرستان یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها و خواسته‌های مردم را ایجاد بیمارستان عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان فعلی این شهرستان ظرفیت ۷۰ تخت را دارد و به‌شدت این سرانه پایین است؛ خوشبختانه با تلاش و پیگیری فراوان یک بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی مصوب که تأمین اعتبار شد.

وی با بیان اینکه امروز عملیات ساخت آن آغاز شد، گفت: امیدواریم طبق زمان‌بندی به نتیجه برسد و مردم از آن استفاده کنند.

خادمی به بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح کار ارزشمندی است چراکه آب پایدار ۱۴ روستا از طریق حفر چاه تأمین می‌شود و امروز فاز اول آن افتتاح شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه فاز دوم آن نیز کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: با توجه به جمعیت زیاد این روستا‌ها یکی از نیاز‌های اولیه و اساسی آن تأمین می‌شود.

انتهای پیام/م

فعالیت‌های اجتماعی بیشتر ترویج شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست