Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت که دروازه‌بان پرسپولیس خطایی روی بازیکن سپاهان مرتکب نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حیدر سلیمانی درباره داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:

زاهدی‌ فرد داور بوشهری دیدار پرسپولیس و سپاهان با وجودی که خیلی خوب ظاهر شد در تمامی صحنه‌ها حاضر بود و مدیریت کرد، اما در دقیقه ۵۴ بارزترین صحنه این دیدار را نتوانست خوب ببیند که در ادامه به آن خواهم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

تیم داوری حدود ۷۰ تصمیم قانونی گرفت که ۳۶ تصمیم آن فقط مربوط به برخوردهای فیزیکی بازیکنان بود که نشان از سختی بازی است. دقیقه ۳۳، خطای آقایی بازیکن سپاهان را روی احمدزاده به درستی اعلام کرد و اخطار داد. دقیقه ۵۱ ساسان انصاری در جدال با بیرانوند مرتکب خطا شد و داور به درستی خطای وی را اعلام کرد و در ادامه اعتراض دسته جمعی تیم سپاهان به داور بازی برای اعلام پنالتی بی‌مورد بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:

دقیقه ۵۴، فرشاد احمدزاده هافبک پرسـپولیس روی آقایی بازیکن سپاهان خطا کرد که مستحق دریافت کارت قرمز بود. احمدزاده با استوک روی قوزک پای آقایی لگد کرد که جزو خطای شدید محسوب می‌شود. زاویه دید داور طوری نبود که شدت خطا را تشخیص دهد و داور چهارم می‌توانست در این صحنه به او کمک کند. دقیقه ۸۳ حرکت خطرناک توأم با بی‌ملاحظه‌گی خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس به درستی با کارت زرد جریمه شد.

سلیمانی گفت:

نکته انضباطی این دیدار پرتاب گلوله‌ های برف و یخ از سوی تماشاگران بود که این حرکت ناپسند باید از سوی کمیته انضباطی جریمه شود تا در بازی‌های بین المللی تکرار نشود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داوری از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کنند.

داور: قاسم مطر علی
کمک اول: ناصر سلیم عبدالله
کمک دوم: حامد طالب سیف
داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم
ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی
نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

کد خبر 6100414

دیگر خبرها

  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!