Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفرعبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت:صادق سوری رئیس بانک ملل شهرستان رومشگان با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به همراه خانواده با سقوط در رودخانه کشکان غرق و جان باخت.

وی افزود:غواصان اعزامی ازخرم‌آباد به این شهرستان و محل سقوط خودرو سواری وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدال‌وند خاطرنشان کرد: غواصان اعزامی عملیات جستجو را در رودخانه کشکان آغاز کردند، ولی تاکنون تلاش برای یافتن خودرو سواری پژو ۴۰۵ و سرنشینان آن بی نتیجه مانده است.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت:تلاش نیرو‌های امدادی، اورژانس، پلیس راه، نیروی انتظامی و آتش نشانی شهرداری پل‌دختر برای یافتن خودرو سواری و سرنشینان آن هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اعزام غواص از مرکز استان برای یافتن افراد مفقود شده در رودخانه کشکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان