Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@08:26:42 GMT

برف سنگین پای آخوندی را به مجلس باز کرد +جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۳۶۵۶

برف سنگین پای آخوندی را به مجلس باز کرد +جزئیات

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از حضور وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون برای ارائه توضیحاتی درباره مدیریت بحران در برف اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت جاده‌ها و فرودگاه‌ها در مواجهه با ریزش برف اخیر در کشور، گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی علی‌رغم بودجه‌هایی که برای مقابله با آثار مخرب بارش‌ها در کشور دریافت می‌کند، اما در برف اخیری که در کل کشور تقریبا شاهد آن بودیم، ضعیف عمل کرد و به تعبیری می‌توان گفت که ناکارآمد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش نجفی به انتقادها از عملکرد شهرداری تهران در برف اخیر 

 چرا مسؤولان شهری و دولتی اصرار می‌کنند غافلگیر نشده‌اند؟+جدول

وی با تأکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگوی عملکردش در قبال برف اخیر و مقابله با بحران‌ها باشد، اظهار داشت: چرا شرایط و نوع مدیریت باید طوری باشد که پروازها در بهترین فرودگاه‌های کشور که نماد پیشرفت و عزت کشور است، مختل شود؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد:

براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، قرار است امروز(شنبه، ۱۴ بهمن) در نشستی با حضور آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی، علل اختلالات ایجاد شده در سفرهای هوایی و زمینی در برف اخیر و نیز عملکرد سازمان راهداری به منظور بازگشایی راه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بالاخره باید مشخص شود که چرا ما در مواقع بحران و در شرایطی که کارها باید با سرعت پیش رود، همواره با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و اوضاع آن‌طور که باید، مدیریت نمی‌شود.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است