Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@16:24:05 GMT

مقاوم‌سازی حرم مطهر در کربلا ثبت و ماندگار شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۴۱۱۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان روز پنج‌شنبه، 13 بهمن در بازدید از پروژۀ معراج، طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) که در کرمان در دست اقدام است خطاب به دست‌اندرکاران گفت: شما در یک میدان جهادی کار می‌کنید و گزارشاتی که به بنده داده شده، مرا شیفتۀ زیارت این مجموعه از نزدیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از لحظۀ ورود به این مکان دو موضوع جذاب ذهن مرا به خود مشغول کرد یکی اخلاص دست‌اندرکاران که در هر کاری باشد، تاثیر عجیبی در فرآیند کار دارد و خدا برای کسانی که مجاهدانه تلاش کنند، راه‌های بسیاری را برای ادامۀ موفقیت‌آمیز کار، باز می‌کند.
امام جمعه کرمان در ادامه دومین نکتۀ جذاب را، گرد آمدن ظرفیت‌های علمی و مهندسی دانست که بخشی از آن معجزه‌آسا اتفاق افتاده و کار برای سیدالشهدا(ع) با انگیزه‌های پاک، این معجزه را رقم زده است.
وی بیان کرد: این ظرفیت علمی می‌تواند منشأ برکات فراوانی شود و نباید در همین‌جا متوقف شود، ان شاءالله این گنبد به مبارکی و با دقت هر چه تمام‌تر ساخته می‌شود لیکن باید از این فکر و تجربه بهره‌برداری‌های مناسب در حوزه‌های مختلف انجام شو.
حجت‌الاسلام علیدادی تصریح کرد: راه را باز کنید که دانشجویان فنی و مهندسی بیایند کار شما را از نزدیک ببینند تا در ذهنشان تاثیر مثبت بگذارد و آن‌ها را به چهره‌های مطرح تبدیل کند.
وی دارا بودن تجربه، اخلاص و بالا بودن سطح علمی پروژۀ ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) را از ویژگی‌های این طرح برشمرد و گفت: در این پروژه مدیریت عالی، اخلاص بالا، علم قابل توجه و تجربۀ ستودنی با هم معجونی درست کرده که در قالب یک کارگاه، پشتوانه‌ای برای استان کرمان و کشور است و باید ضمن حفظ آن در تسری دادنش به سایر نقاط کشور تلاش شود.
امام جمعه کرمان با تشکر و تقدیر از دست اندرکاران این پروژه تأکید کرد: آنچه در کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان و همچنین مقاوم‌سازی حرم مطهر در کربلا اتفاق می‌افتد، ثبت و ماندگار شود.
منبع: معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان

همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع و تدفین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز، همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، با حضور پر شور مردم ولایتمدار و شهیدپرور پایتخت مقاومت اسلامی، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه سیمک کوهپایه کرمان و رفسنجان تشییع و تدفین شدند.

لازم به ذکر است پیکر مطهر یکی از این شهدا در منطقه سیمک کوهپایه تشییع و تدفین شد؛ این شهید بزرگوار 19 ساله بوده که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است و شهید دیگری که امروز پیکر مطهر آن در رفسنجان آرام گرفت، 24 ساله‌ بوده که عملیات بدر به شهادت رسیده است.

استقبال از 2 شهید گمنام در فرودگاه کرمان

شهید گمنامی که امروز مهمان مردم رفسنجان و کاروان صادقیه مردم خطه نوق بود پس از طواف بر گرد حرم امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف، از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش حسینیه نخل تدفین شد.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با استقبال پرشور مردم وارد فرودگاه کرمان شدند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان