Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@23:40:39 GMT

آمریکا به مارادونا روادید مشروط داد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۴۵۷۸

آمریکا به مارادونا روادید مشروط داد

به گزارش جهان نيوز، امروز «جمعه» دولت آمریکا با شرط اینکه دیگو مارادونا دیگر از ترامپ انتقاد نکند برای او روادید صادر کرد.
  اسطوره فوتبال آرژانتین در اظهار نظری جنجالی به انتقاد از دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرداخت و او را دلقک خواند. دولت آمریکا به دلیل این مصاحبه، در ابتدا به مارادونا روادید ورود به خاک این کشور را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز دولت آمریکا اعلام کرد حاضر است به شرط اینکه اسطوره فوتبال جهان دیگر در مورد ترامپ صحبت نکند، برای او روادید ورود به آمریکا را صادر کند.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ