Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@16:36:28 GMT

آغاز تمرین‌های قدرتی محسن کریمی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۴۶۹۰

آغاز تمرین‌های قدرتی محسن کریمی

هافبک جوان استقلال با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت چند روزی است که تمرینات قدرتی خود را آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن کریمی از نیم فصل دوم به ترکیب استقلال برگشت و نمایش خوبی هم در بازی های تیمش داشت اما در بازی با سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر مصدوم شد و باعث شد چند هفته دور از ترکیب استقلال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن کریمی چند روزی است که تمرینات وزنه خود را آغاز کرده است و در حال بدنسازی است تا بتواند به زودی به تمرینات استقلال اضافه شود.

با این شرایط کریمی احتمالا از هفته آینده به تمرین استقلال اضافه می شود تا بتواند دوباره به ترکیب استقلال برگردد.

این بازیکن یکی از محبوب ترین بازیکنان شفر سرمربی استقلال می باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد