Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@16:08:53 GMT

حق انشعاب برق مسکن مهر ۵ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۵۰۰۸

حق انشعاب برق مسکن مهر ۵ برابر شد

در حالی نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر دریافت مجدد حق انشعاب از واحدهای این طرح را رد کرد که افزایش حق انشعاب از سوی این وزارتخانه به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان باعث تحمیل بار مالی به افرادی شده که مسکن مهر آنها تحویل قطعی شده است.

خبرگزاری تسنیم: اوایل ماه جاری یکی از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از دردسر تازه‌ای در زمان نقل و انتقال واحد‌های این طرح برای متقاضیان خبر داده و گفته بود: اوایل سال گذشته مسکن مهر را به صورت قطعی از سوی شرکت عمران هشتگرد تحویل گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که در نامه تحویل تاکید شده "واحد مربوطه از ساختمانی و کلیه نصبیات کامل اجرا شده است" افزود: این در حالی است که زمانیکه برای انتقال واحدم به کارگزاری شرکت عمران هشتگرد مراجعه کردم، اعلام کردند یک میلیون تومان بدهکارم. پس از پیگیری‌های فراوان مشخص شد وزارت نیرو این مبلغ را مطالبه کرده است. بر اساس قرارداد متقاضیان سهم خود را برای هزینه انشعابات پرداخت کرده‌اند و مشخص نیست این وزارتخانه با استناد به چه چیزی از هر متقاضی که بخواهد واحد خود را انتقال دهد، یک میلیون تومان مطالبه می‌کند.

حدود یک هفته بعد، نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: به هیچ وجه، نه در شهر هشتگرد و نه در هیچ نقطه کشور، مجموعه وزارت نیرو درخواست دریافت پول مجدد برای حق انشعاب را نداشته است.

محمدرضا امیرکمالی افزود: اگر از مشترکی مطالبه وجهی به عنوان حق انشعاب برق یا آب شده که این مشترک پیش از این حق انشعاب خود را پرداخت کرده، وی با مراجعه به ادارات توزیع برق یا ادارات آب و فاضلاب شهر خود با در دست داشتن فیش واریزی حق انشعاب این موضوع را مطرح کند.

وی بیان کرد: در هر نقطه هر مشترک باید یکبار به طور کامل حق انشعاب آب و حق انشعاب برق خود را پرداخت کند و در صورتیکه مشترکی به طور کامل این هزینه را پرداخت کرده باشد و تحت این عنوان از وی دوباره درخواست پول شده با مراجعه به ادارات مربوطه اعلام وضعیت کند.

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که وزارت نیرو هزینه انشعاب برق واحد‌های مسکن مهر را از ۲۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان یعنی ۵ برابر افزایش داده است. آن دسته از متقاضیان مسکن مهر نیز که در سال‌های گذشته واحد خود را تحویل گرفته و هزینه ۲۵۰ هزار تومانی انشعاب را نیز پرداخت کرده‌اند، در زمان نقل و انتقال واحد‌های مسکن مهر باید مابه‌التفاوت یک میلیون تومانی را پرداخت کنند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GhN

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  سجادی پور در نشست شورای مسکن این شهرستان با اشاره به تسهیلات بانکی به متقاضیان مسکن افزود: در طرح نهضت ملی مسکن پرونده ۵۵۰ متقاضی و در حوزه تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ متقاضی به بانک‌ها معرفی شده است.


سجادی پور با تشریح تفکیک پرونده‌های تسهیلات متقاضیان مسکن به بانک‌های سطح شهرستان گفت: با توجه به مصوبه شورای مسکن استان، بانک‌ها مکلف هستند تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به پرداخت تسهیلات متقاضیان که در بانک تشکیل پرونده شده است اقدام و درصورت عدم مراجعه متقاضی نسبت به حذف و جایگزینی آن اقدام کنند.


در این جلسه مقرر شد راه و شهرسازی نسبت به ابلاغ پرداخت تسهیلات تا سفت کاری به صورت کامل اقدام کند.


پیگیری افزایش سقف پرداخت تسهیلات از سوی بنیادمسکن استان، تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن ندوشن در بانک کشاورزی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟