Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@11:19:11 GMT

زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۵۰۰۹

زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال احصای نیاز‌های سال آینده از کشور‌های مختلف و تعیین جزئیات و زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور هستیم، گفت: قطعا آزمونی برای رفع نیاز نیروی انسانی در سال ۹۷ برگزار می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال احصای نیاز‌های سال آینده از کشور‌های مختلف و تعیین جزئیات و زمان برگزاری آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور هستیم، گفت: قطعا آزمونی برای رفع نیاز نیروی انسانی در سال ۹۷ برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا کریم آخرین آمار مدارس و دانش‌آموزان در حال تحصیل در مدارس خارج از کشور را اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۸ مدرسه در ۵۹ کشور و ۸۲ شهر داریم.

وی افزود: ۱۳ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند و مجموع تعداد مدرسان اعزامی ۷۹۸ نفر است. همچنین ۹۷۰ نیروی محلی پاره وقت یا نیروی خدماتی، سرایدار، راننده و ... مشغول ارائه خدمت در مدارس خارج از کشور هستند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزار‌ی آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور نیز گفت: هنوز جزئیات و زمان دقیق برگزاری آزمون قطعی نشده و در حال احصای نیاز‌های سال آینده از کشور‌های مختلف هستیم؛ زیرا برای گرفتن ویزا هم دچار محدودیت‌هایی هستیم.

کریمی ادامه داد: البته به طور قطع آزمونی برای رفع نیاز سال تحصیلی آتی برگزار می‌کنیم که بعید می‌دانم به قبل عید نوروز برسد، اما حتما در سال ۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GhM

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون