Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا دلیر مسئول انجمن کوراش هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: در این رقابت‌ها تیم خراسان رضوی با کسب خراسان رضوی ۳ مدال طلا یک نقره و ۳ برنز بالاتر از تهران و خراسان شمالی به مقام قهرمانی کشور رسید.


وی افزود: جعفرفیروزآبادی، امیدتزتک و جعفرپهلوانی از خراسان رضوی به ترتیب در اوزان ۶۶، ۸۱ و +۹۰ کیلوگرم این رقابت‌ها به مدال طلا دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول انجمن کوراش خراسان رضوی به کسب مدال نقره قاسم احدی در وزن ۹۰ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد و ادامه داد: آرمین بندار و وحید جدی مشترکا در وزن ۶۶ کیلوگرم وخسرو رحیمی در وزن+۹۰ کیلوگرم این رقابت‌ها به مقام سوم رسیدند وبه همراه دیگر مقام آوران استان به اردوی تیم ملی راه یافتند.
دلیر گفت:: تیم ملی کوراش کشور با سرمربی گری خسرودلیر مربی ارزنده مشهدی خود، بازی‌های آسیا جاکارتای اندونزی را درسال آینده پیش رو دارد.
انتهای پیام//ف. م.     تیم کوراش بزرگسالان خراسان رضوی قهرمان کشور شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، خراسان رضوی در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد. کردستان با کسب ۴ طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فارس با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز سوم شد.

کد خبر 6099780

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • در نظر داریم امسال حدود ۱۱ هزار معلم در خراسان رضوی جدید جذب کنیم
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است