Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، دکتر علیرضا صابری فوق تخصص جراحی پلاستیک در کنگره جراحی پلاستیک اظهار داشت: امروزه در جامعه ما افراد زیادی برای انجام برخی عمل‌های زیبایی به طور مثال زیبایی از طریق لیزر به افراد غیر متخصص مراجعه می‌کنند که افتادگی پلک، دو بینی، غیرقرینگی از جمله عوارض عملهای زیبایی غیرجراحی توسط افراد غیر حاذق برای آنها به همراه دارند که تعداد زیادی از این عوارض جبران ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تزریق فیلر و بوتاکس از جمله عمل‌های زیبایی غیر جراحی بوده که عوارض زیادی می‌تواند در صورت انجام آن توسط افراد غیر متخصص به همراه داشته باشد.

 فوق تخصص جراحی پلاستیک با بیان اینکه هرگونه عمل زیبایی ممکن است با عوارضی همراه باشد و برای همین باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا عارضه را بتوان پیشگیری یا برطرف کرد، گفت: مردم باید در این زمینه هوشیاری کامل داشته باشند و عمل زیبایی خود را تنها توسط پزشکان حاذق انجام دهند.

 دبیر اجرایی کنگره جراحی پلاستیک ادامه داد: افتادگی پلک، دوبینی، غیر قرینگی پلک از جمله عوارض موقتی این عمل های زیبایی بوده که تا حدود زیادی نیز قابل پیشگیری است. همچنین در مورد فیلرها باید توجه داشت که در واقع این مواد پرکننده لاغری پوست بوده و برای رفع پیری و جوان سازی استفاده شده که در صورت استفاده توسط افراد غیر متخصص می‌تواند منجر به عارضه فرد شود.

 صابری اضافه کرد: جوان سازی صورت به روش،های غیرجراحی از جمله از طریق لیزر و یا تزریق فیلر می توانند محقق شود بنابراین هر دو این موضوع در کنگره جراحی پلاستیک توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

 وی با اشاره به اینکه جوانسازی پوست با استفاده از نخ نیز امروزه با اقبال زیادی مواجه شده است گفت: لیفت صورت از طریق نخ در صورتی که توسط فرد غیرمتخصص و متبحر انجام نگیرد انواع عفونت‌ها، واکنش حساسیتی و آلرژی را نیز برای فرد به همراه دارد. همچنین سبب اتروفی صورت و غیر قرینگی آن خواهد شد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک  خاطرنشان کرد: جوانسازی صورت امروزه امکانپذیر بوده ولی این کار حتماً باید توسط فرد دوره گذرانده و متخصص صورت گیرد و همین موضوعات در کنگره جراحی پلاستیک مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و جدیدترین دستاورد ها در این زمینه به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

 گفتنی است؛ کنگره جراحی پلاستیک با محوریت نقش لیزر و فیلر‌ها در جوانسازی صورت ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه سال جاری در مرکز تصویربرداری تالار بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب‌کشی در عید نوروز فقط با مجوز پلیس امکان‌پذیر است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس اعلام کرد: فقط با انجام تحقیقات و احراز هویت، مجوز تردد برای اسباب‌کشی افراد در روزهای تعطیل عید نوروز صادر خواهد‌ شد و در صورت عدم انجام این کار، اجازه تردد داده نخواهد شد و اسباب و اثاثیه توقیف می‌شود که پس از توقیف، افراد تحت‌نظر خواهند ماند و تا زمانی‌که احراز صورت نگیرد، همچنان وسایل در توقیف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش بیش از ۱۲ هزار نفر در ۱۵ استان کشور / ۵ استان تحت تاثیر هشدار سطح قرمز
  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • اسباب‌کشی در عید نوروز فقط با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • سفرهای درمانی به تهران به علت کمبود متخصص در شهرستان‌ها است
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل عدم دسترسی به پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی