Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@18:20:40 GMT

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۵۳۱۸

به گزارش گروه بین الملل پول نیوز، مهمترین عناوین اقتصادی برخی از رسانه های مطرح امروز جهان به شرح زیر است:

 

توکیو تایمز - بنابر اعلام شرکت سونی، سود نه ماهه این شرکت بیش از 10 برابر افزایش داشته است. در همین راستا، سود خالص نه ماهه سونی از 45.6 میلیارد ین در مدت زمان مشابه سال پیش به 507.6 میلیارد ین رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دویچه وله - ضرر خالص دویچه بانک آلمان در سال 2017 برابر با 512 میلیون یورو بوده که نسبت به ضرر 1.4 میلیارد یورویی سال 2016 کاهش داشته است. این در شرایطی است که درآمدهای این بانک از 30 میلیارد یورو در سال 2016 به 26.4 میلیارد یورو در سال 2017 رسیده است.

 

رویترز - سود عملیاتی شرکت هوندا موتور، سومین خودروساز بزرگ ژاپن، در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر با 37 درصد افزایش به 284.5 میلیارد ین رسیده است.

 

ای اف پی - بنابر گزارش یاتا، تقاضای مسافری برای سفر هوایی پس از رشد قوی در سال 2017 احتمالا طی سال جاری میلادی به نرخی ثابت خواهد رسید. ترافیک مسافری بین المللی در سال گذشته میلادی رشد 7.9 درصدی را تجربه کرده بود.

 

شینهوا - شرکت علی بابا، غول تجارت الکترونیک چین، رشد 35 درصدی سود خالص خود را در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر تجربه کرده است. سود خالص این شرکت از 17.9 میلیارد یوان در مدت مشابه سال 2016 به 24.1 میلیارد یوان رسیده است.

 

بلومبرگ - بخش تولیدی آمریکا در ماه ژانویه رشد خود را حفظ کرده است. شاخص مدیران خرید بخش تولیدی این کشور با 0.2 درصد افزایش به 59.1 واحد رسیده است.

 

مسکو تایمز - بنابر پیش بینی شرکت های تولید فولاد روسیه، تقاضای داخلی در سال 2018 رشد خوبی را به لطف بهبود شرایط اقتصادی این کشور تجربه خواهد کرد.

 

آساهی شیمبون - میزان فروش خودرو شرکت تویوتا موتور در چین در ماه ژانویه با 24.5 درصد افزایش نسبت به یک سال گذشته به 127,500 دستگاه رسیده است.

 

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت

«هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (یکشنبه) گفت که جنبش حماس به ما اعلام کرده است پس از اعلام تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار می‌گذارد.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، فیدان افزود: اگر از فاجعه کنونی، درس نگیریم و کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود.

وزیر امور خارجه ترکیه خاطرنشان کرد: ما کشورهای عربی را در پذیرش مسوولیت حمایت از قضیه تنها نخواهیم گذاشت و ما نیز به مسوولیت های خود در این باره عمل خواهیم کرد.

این در حالی است که جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد مذاکرات در قاهره به پایان رسید و هیأت این جنبش با هدف مشورت با رهبران حماس، امشب عازم دوحه می‌شود.

مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه امروز در پایتخت مصر ادامه یافت و در همین ارتباط شبکه خبری «القاهره نیوز» به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، گزارش داد که ۲ طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

این منبع افزود که پیشرفت محسوسی در مذاکرات حاصل شده است.

در همین حال یک منبع امنیتی مصری به رویترز گفت که نتایج مذاکرات این بار در قاهره با دفعات قبل متفاوت خواهد بود.

این منبع که به نام وی اشاره‌ای نشده با بیان اینکه «ما در بسیاری از موارد به توافق رسیده‌ایم» افزود: اما چند نکته باقی مانده است. این بار اوضاع بهتر به نظر می رسد اما اینکه آیا به زودی توافقی حاصل می‌شود، بستگی به این دارد که اسرائیل آنچه را که برای دستیابی به آن لازم است ارائه می‌دهد یا خیر.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ |برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد