Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج عشایری "مراد خورشیدوند " فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان لرستان خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی گرانبها برای ارائه دستاوردهای فرهنگی واجتماعی ایران بعد از سالهای پیروزی انقلاب اسلامی است و همه ما در امر فرهنگ سازی در بین نسل نوجوان، انعکاس موفقیت ها و رشادت ها، خاطرات دلیرمردان وهنرنمایی های امام راحل و انسان های صادق نقش مهمی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خاطرنشان کرد: امسال دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه تلاقی پیدا کرده است، با این حال برنامه‌های متعدد و متنوعی با رنگ و بوی فاطمی در مناطق عشایری برگزار می‌شود.

خورشیدوند با تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر ناحیه عشایری لرستان، یادآور شد: روز پنجشنبه مصادف با ۱۲ بهمن برنامه های از قبیل رژه موتوری، برپایی ایستگاه صلواتی، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس عشایری، سرکشی از حلقات صالحین برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان لرستان، ادامه داد: در روز دوم ایام الله دهه فجر کارکنان و مدیران ادارات عشایری سطح بخش ها و بسیجیان در نماز وحدت‌بخش جمعه حضور خواهند یافت.

وی از برپایی همایش ایلات و طوایف عشایر استان در روز ۱۴ بهمن خبر داد و گفت: ویزیت رایگان مردم توسط مراکز درمانی سطح بخش ها از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر، برگزاری نهضت بصیرتی و روشنگری در حوزه ها و پایگاه ها از برنامه های روز ۱۵ بهمن ماه است.

خورشیدوند بیان داشت: برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و والیبال بین کارکنان ناحیه عشایری برنامه روز ۱۶ بهمن و سرکشی از حلقات الف و ویژه حوزه های خواهران برای روز ۱۷ بهمن خواهد بود.

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان لرستان با تاکید بر نقش پررنگ زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همایش نقش زن در انقلاب اسلامی با بسیج جامعه زنان ناحیه در روز ۱۸ بهمن برگزار می‌شود.

خورشیدوند اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، غباررویی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های روز ۱۹ بهمن خواهند بود.

وی اقامه نماز جمعه با تجلی وحدت و اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم را از جمله برنامه‌های روز ۲۰ و ۲۱ بهمن عنوان کرد و افزود: حضور گسترده و منسجم آحاد مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن پایان‌بخش برنامه‌های دهه مبارک فجر خواهد بود.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه