Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:38:59 GMT

یک واحد بزرگ لبنی در دامغان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۶۰۳۰

یک واحد بزرگ لبنی در دامغان افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با دومین روز از دهه فجر یک واحد بزرگ تولید مواد لبنی با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان و سایر مسئولان استانی در دامغان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی اظهار داشت: عملیات احداث این واحد تولید مواد لبنی از سال 95 در دامغان آغاز شد و هم‌زمان با دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به میزان اعتبار صرف شده برای راه‌اندازی این کارخانه لبنیات اشاره کرد و گفت: 62 هزار میلیون ریال اعتبار از محل منابع شخصی برای افتتاح این واحد تولید مواد لبنی صرف شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با راه‌اندازی این واحد تولید مواد لبنی زمینه اشتغال برای 36 نفر به‌صورت مستقیم فراهم‌شده است.

 

میرعماد با بیان اینکه استان سمنان دارای جایگاه مناسبی ازنظر تولید مواد لبنی در کشور است اضافه کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی میزان تولید محصولات لبنی در استان سمنان نسبت به گذشته افزایش می‌یابد.

 

وی هدف از راه‌اندازی این واحد تبدیلی و تکمیلی را تولید انواع مواد لبنی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: ظرفیت نهایی این واحد تولید 23 تن در روز است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان فراوری محصولات کشاورزی و دامی را از اولویت‌های برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

 

میرعماد با اشاره به‌ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی این استان گفت: باید برای ایجاد ارزش‌افزوده از تولیدات کشاورزی و دامی استان صنایع تبدیلی و تکمیلی در این بخش توسعه یابد.

 

وی گفت: بر این اساس سازمان جهاد کشاورزی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی حمایت می‌کند.

 

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس نیز در جریان افتتاح این کارخانه گفت: ورود سرمایه گذار خارجی و صادرات محصولات باید درجهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

 

استاندار سمنان پس از افتتاح رسمی این کارخانه بزرگ لبنی از بخش‌های مختلف آن دیدن کرده و با روند تولید محصولات لبنی در این کارخانه آشنا شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد

به گزارش صدای ایران، شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر استان البرز در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای برتر استان البرز در سال 1403 انتخاب شد.
 
آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در هفته کار و کارگر برگزار شد و از شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر به عنوان واحد برتر کار با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شد.
 
در این برنامه که محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و سایر مدیران استانی حضور داشتند، از مهندس میثم امیرحسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، بعنوان واحد برتر کار استان البرز ، با اهدای لوح تقدیر و‌‌ تندیس تجلیل شد.      

دیگر خبرها

  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت