Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- استاندار فارس گفت: اين استان بايد وضعيت مناسب تري از نظر جاده اي داشته باشد و بهبود وضعيت حمل و نقل جاده اي يکي از اولويت هاي مهم در استان خواهد بود.

به گزارش ايرنا، اسماعيل تبادار شامگاه جمعه در بازديد از يک طرح راهسازي خيرساز در ديگ اشکان در محور خنج به جهرم افزود: نقش آفريني خيران در پهنه استان فارس و در خدمت رساني به مردم از ديرباز تاکنون در خور توجه و مثال زدني بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين محور 42 کيلومتري که فاصله165 کيليومتري کنوني خنج - جهرم را تا نصف کاهش مي دهد 11مترعرض دارد.
وي بيان کرد: همواره در همه مراحل در کنار خيران هستيم و اميدواريم در سال آينده بتوانيم اعتبارات بيشتري به اين پروژه اختصاص دهيم و شاهد بهره برداري آن در کوتاه ترين زمان ممکن باشيم.
استاندار فارس همچنين در ديدار با مردم بخش محمله شهرستان خنج با تاکيد بر اينکه از ابتداي انقلاب تاکنون حمايت و همراهي آحاد جامعه در بحران هاي مختلف سبب صيانت و حفاظت از نظام بوده است، افزود: امروز اگر مسئولان مراوده صحيح و مبتني بر وظيفه با مردم داشته باشند و در جهت رفع مشکلات و دغدغه هاي آنها گام بردارند، نظام جمهوري اسلامي ايران پس از عنايت خداوند به اتکا همدلي و وحدت و همراهي مردم پايدار خواهد ماند.
تبادار پس از شنيدن سخنان و نظرات اهالي اين منطقه گفت: مردم وارثان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند و پشتيباني آحاد جامعه بزرگترين و مهمترين نقطه اتکا اين نظام است.
استاندار فارس همچنين با اشاره به برخي انتقادات اهالي منطقه گفت: هر فعاليت اقتصادي و توليدي که در منطقه شکل مي گيرد در ابتدا بايد براي مردم همين منطقه برکت داشته باشد، اظهار کرد: در همه اين فعاليت ها به کارگيري نيروهاي بومي بايد در اولويت قرار داشته باشد.
تبادار همچنين ابراز اميدواري کرد که روستاي محمله به دليل اينکه مرکز بخش است به زودي به شهر تبديل شود.
استاندار فارس همچنين در ديدار با فعالان اقتصادي شهرستان خنج با بيان اين که بخش زيادي از مشکلات مطرح شده از سوي سرمايه گذاران قابل حل است، از همه مسئولان دستگاه هاي اجرايي و مديران و معاونان خواست براي مشکلات مختلف سرمايه گذاران راهکارهاي مناسبي بيابند.
وي با بيان اينکه توجه مسئولان، فراهم کردن رشد تسهيلات، رفع مشکلات و ارتباط بيشتر مسئولان با سرمايه گذاران زمينه سازي براي سرمايه گذاري بيشتر را فراهم مي کند، افزود: ارتباط موثر فرماندار با مديران دستگاه هاي اجرايي چه در سطح شهرستان و چه در سطح استان بخش قابل توجهي از اين مشکلات را مرتفع خواهد کرد.
تبادار با بيان اينکه امروز دغدغه اصلي جامعه ايجاد اشتغال است، سرمايه گذاري را مهمترين نياز کشور براي فراهم کردن زمينه هاي شغلي بيشتر دانست و خاطر نشان کرد: رفع مشکلات سرمايه گذاران انگيزه بيشتري براي سرمايه گذاري در مناطق مختلف به وجود مي آورد و به تبع آن زمينه هاي مناسب اشتغال را نيز ايجاد خواهد کرد.
استاندار فارس بر پيگيري مشکلات سرمايه گذاران شهرستان خنج توسط مسئولان استان تاکيد و ابراز اميدواري کرد: با توجه به مکنت و دارايي مردم اين ديار در آينده شاهد سرمايه گذاري هاي بيشتر در اين شهرستان باشيم.
27 طرح عمراني به مناسبت گراميداشت دهه فجر در آييني با حضور استاندار فارس در شهرستان خنج در جنوب استان بهره برداري شد.
به گزارش ايرنا، اسماعيل تبادار شامگاه جمعه پس از حضور درگلزار شهداي خنج و اداي احترام به شهدا، اين طرح ها را که با اعتبار 210 ميليارد ريال در بخش هاي راهسازي، گازرساني، برق رساني، آبرساني، آبخيزداري و آبياري نوين اجرا شده اند، افتتاح کرد.
خنج در 265 کيلومتري جنوب شيراز قراردارد.
7367/ 2027
خبرنگار: عبداله اعظمي ** انتشاردهنده: سيداحمد نجفي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری که در سفر به شهرستان جویم برگزار شد، اظهار داشت: قدمت شهرستان ریشه دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار داشت: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

او خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و اظهار داشت: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم