Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛پروفسور احسان کامرانی رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان در نشست شورای اداری شهرستان هدف از سفر خود به شهرستان را راه اندازی کانون بسیج اساتید عنوان کرد و افزود: راه اندازی کانون بسیج اساتید در راستای کمک به شهرستان صورت می گیرد در بحث راه اندازی اندیشکده ها تخصصی بتوانیم کمک کنیم به شهرستان حاجی آباد و ارتباط بین دانشگاه و شهرستان را در واقع ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پروفسور احسان کامرانی بیان داشت: اندیشه کده ها مشکلات و آسیب های شهرستان را جمع بندی و در راستای همان مشکلات راه حل طراحی می کند و با مذاکراتی که با اساتید در دانشگاههای شهرستان داشتیم قرار بر این شد که چند تا از این اندیشه کده ها را حاجی آباد راه اندازی شود یکی از اندیشه کده ها بحث آسیب های اجتماعی و فرهنگی است و با توجه به صحبت هایی که با فرمانده سپاه حاجی آباد شد آسیب های شهرستان که طلاق، اعتیاد و است و قرار شد یک تیم تحقیقاتی از بسیج اساتید کمک و روی موضوعات کار کنند و کمک کنند که این آسیب ها کمتر بشود .     وی تصریح کرد: یکی دیگر از اندیشه کده ها در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی  است و این اندیشه کده تخصصی تر کار خود را آغاز می کند با توجه به موقعیت حاجی آباد در زمینه کشاورزی و قطب تولید خرمای مرقوب پیارم و تمام کارهای تحقیقاتیمان را بگذاریم روی تولید بهتر خرمای پیارم و توسعه هر چه بیشتر این رقم صادراتی انجام شود.     پروفسور احسان کامرانی ادامه داد: از دیگر اندیشه کده ها  در بحث آب فعالیت می کنند و مسئله کم آبی در استان هرمزگان نگرانی های زیادی را به وجود آورده است و در حاجی آباد نیز مشکل آب یک معضل می باشد و یک تیم تحقیقاتی هم روی این مسئله فعالیت می کنند.     دکتر کامرانی با همراهی سرهنگ امیری  در سفر خود به حاجی آباد از دفتر بسیج اساتید در شهرستان بازدید و با روسای دانشگاهها و اساتید در خصوص مشکلات شهرستان گفتگو کردند.    

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران،یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌۱۴۰۳، دفتر هماهنگی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در عملیات "وعده صادق" آن را اعمال حق دفاع مشروع و نشانه رویکرد ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای دانست.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و مارمَیتَ اذ رَمَیت و لکن الله رمی

اقدام سپاه پاسداران اسلامی ایران در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای است.

این عملیات، باعث دلگرمی و شادی همه آزادی‌خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه و همه مجاهدان محور مقاومت شده و نویدبخش افول هرچه بیشتر و سریعتر امریکا و اسرائیل در جهان و منطقه است.

دفتر هماهنگی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، ضمن تقدیر از دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون سردار شهید زاهدی و همرزمانش به تمامی مستکبران یادآوری می‌کند که مردان دلاور این مرز و بوم تا آخرین قطره خون، پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در سایه رهبری مقام معظم رهبری، دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس کوتاه خواهند کرد.

دفتر هماهنگی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227126 برچسب‌ها سپاه پاسداران بسیج اساتید

دیگر خبرها

  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل