Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، در شرایطی که نارضایتی گسترده‌ای در میان مردم ونزوئلا در قبال سیاست‌های «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری این کشور وجود دارد، حزب حاکم ونزوئلا بار دیگر نامزدی وی در این انتخابات را اعلام کرد.

«دیوسدادو کابیو» معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا در نشست کنگره این حزب با حضور مادورو اعلام کرد: «شما، مادورو نامزد رسمی حزب  سوسیالیست متحده در ونزوئلا هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این مراسم، در حالی که حدود ۵۰۰ نماینده حزب فریاد «بله» سر می‌دادند، مادورو پرچم حزب سوسیالیست متحده را به دست گرفت. همسر مادورو وی را در این مراسم همراهی می‌کرد.

معاون حزب حاکم ونزوئلا در این مراسم گفت: «این کاملا منطقی و درست است که مادورو نامزد انقلاب بولیواری در این انتخابات باشد، پیروز می‌شویم و هیچ شکی در آن نیست.»

 نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد از مردم ونزوئلا از سیاست‌های مادورو ناراضی هستند.

دولت ونزوئلا هفته گذشته خواستار برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری زودهنگام تا پیش از ماه آوریل آینده شده‌ است. قرار است تاریخ دقیق این انتخابات از سوی نهاد انتخاباتی این کشور اعلام شود.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست

 آمریکا در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری روسیه مدعی شد که این انتخابات آزاد و منصفانه نیست.   به گزارش ایرنا، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید شنبه شب گفت: از آنجا که پوتین مخالفان سیاسی را زندانی و از حضور سایرین در این انتخابات جلوگیری کرد این انتخابات آزاد و منصفانه نیست.   سومین و آخرین روز اخذ رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در همه مناطق این کشور به پایان رسید و بنا بر اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری کنونی و نامزد این انتخابات ۸۷.۴۶ درصد آرا در شمارش ۳۵.۷۳ درصد رأی شرکت‌کنندگان در این انتخابات را به خود اختصاص داد.   پس از وی، نیکولای خاریتونوف نامزد حزب کمونیست روسیه با کسب ۴.۰۵ درصد آرا جایگاه دوم را دارد.   جایگاه سوم نیز به ولادیسلاو داوانکوف نامزد حزب مردم جدید اختصاص دارد. وی تا این میزان شمارش آرا،‌ اعتماد ۳.۸۹ درصد رأی دهندگان را به دست آورده است.   لئونید اسلوتسکی نامزد حزب لیبرال دموکراسی نیز ۳.۰۴ درصد آرای شمارش شده را به دست آورده است.   بنا بر اعلام مراجع رسمی روسیه، ۱۱۴ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۷۳۴ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بودند که از این تعداد، ۱۱۲ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۹۴۷ نفر در روسیه زندگی می کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مادورو: پوتین کل امپراطوری غرب را شکست داد
  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • «مادورو» رسماً نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • «مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 
  • مادورو نامزد ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • غرب از یک سال پیش در تلاش برای تخریب انتخابات روسیه بوده است
  • استفاده آمریکا از هکر‌ها برای ضربه زدن به انتخابات روسیه