Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:47:36 GMT

8 روستای جنوب دامغان از نعمت گاز برخوردار شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۷۵۸۳

8 روستای جنوب دامغان از نعمت گاز برخوردار شدند

با افتتاح پروژه بزرگ گاز رسانی به روستاهای محروم جنوب شهرستان، 85 درصد از جامعه روستایی دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک، عصر روز گذشته طرح گاز رسانی به 8 روستای منطقه قهاب رستاق با حضور استاندار، مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان دامغان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه بزرگ گازرسانی به روستاهای فرات، قاسم آباد، فخر آباد، صلح آباد، سلطانیه، ده قاضی، صالح آباد و دولت اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان هزینه شده است که در این طرح بیش از 260 نفر از ساکنان منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

بهرمندی 85  درصد از جامعه روستایی دامغان از گاز طبیعی

استاندار سمنان در مراسم افتتاح این طرح گفت: با افتتاح این پروژه 85 درصد از جامعه روستایی دامغان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و برای 15 درصد باقیمانده نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه  تمام تلاش دستگاه های دولتی باید در جهت خدمت رسانی به مردم باشد، افزود: دغدغه و هدف مسئولین در استانداری سمنان فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای روستاییان می باشد تا از مهاجرت آنها کم و امید به زندگی را در میان این اقشار بیشتر کند.

بافت های فرسوده روستایی باید نوسازی شوند

چاوشی با اشاره به اینکه بافت های فرسوده روستایی باید تقویت و یا نوسازی شوند، بیان کرد: زلزله کرمانشاه زنگ خطری جدی برای مسئولان بود و نشان داد که این ابنیه فرسوده می تواند خسارات سنگینی را متحمل بر جامعه کند.

مقام عالی دولت در استان سمنان با بیان اینکه به دنبال فراهم کردن حوزه گردشگری در استان و شهرستان دامغان هستیم، گفت: روستاییان نیز می توانند از این طرح بهرمند شوند و در جهت اشتغال زایی و تولید ثروت استفاده بهینه را ببرند.

وی افزود: نگاه ویژه ای به روستاهای مستعد داریم چرا که روستاها می توانند به قطب گردشگری تبدیل گردند و از صنعت گردشگری تولید ثروت کنند.

استاندار سمنان افزود: جامعه روستایی باید بیمه حوادث را جدی گرفته و در این طرح شرکت کنند در حال حاضر مشارکت خوبی از طرف روستاییان صورت گرفته است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن