Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@03:50:22 GMT

شگرد زن جوان برای خوراندن قرص برنج به همسرش

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۷۹۸۲

ساعت 24-زن جوانی که در توطئه‌ای شوم و با همدستی برادر شوهرش، همسر خود را به قتل رسانده بود، در زندان به دار آویخته شد.

 «ایران» نوشت: رسیدگی به پرونده این جنایت مرموز از ۲۶ آذر سال ۹۳ و در پی اعلام مرگ مشکوک مرد جوان نوشهری پس از انتقال به بیمارستان در دستور کار تیم جنایی قرار گرفته بود.

مأموران پس از بررسی‌های مقدماتی پی بردند مرد جوان به‌دلیل مصرف چند قرص به‌طور مرموزی جان باخته است بنابراین با دستور بازپرس کشیک، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت تا اینکه پس از چند روز مشخص شد مرد جوان بر اثر مصرف قرص برنج جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که تحقیقات نشان می‌داد قربانی ماجرا انگیزه‌ای برای مرگ خودخواسته نداشته، کارآگاهان درنخستین گام‌های تحقیقاتی همسر قربانی را برای بازجویی به اداره آگاهی فراخواندند اما  وی خود را بی‌گناه دانست و گفت: «من و شوهرم در سال ۸۸ به عقد هم درآمده و راهی خانه بخت شدیم. ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه شب حادثه شوهرم گفت که حالش خوب نیست و بعد هم قرص آموکسی‌سیلین و مفنامیک‌اسید خورد وخوابید اما بعد از چند ساعت حالش بد شد که خیلی سریع با خانواده‌اش تماس گرفتم و با کمک برادرش او را به بیمارستان بردیم که متأسفانه جان سپرد».

با این حال کارآگاهان که احتمال می‌دادند زن جوان در مرگ مرموز شوهرش دخالت داشته باشد، رفت و آمدهای او را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار دادند تا اینکه به مدارکی دست یافته و یقین پیدا کردند او در این توطئه جنایی دست دارد.

به این ترتیب بازجویی‌های فنی و تخصصی از متهم آغاز شد تا اینکه زن جوان سرانجام وقتی با مستندات غیر قابل انکار پلیس روبه‌روشد به ناچار قتل شوهرش را پذیرقت و پرده از راز جنایت هولناک خانوادگی برداشت: «مدتی پس از عقد با شوهرم، به برادرش علاقه‌مند شدم و این عشق و علاقه تا جایی پیش رفت که در نهایت تصمیم گرفتیم با از میان برداشتن شوهرم، با هم ازدواج کنیم. به همین خاطرپس از طراحی نقشه‌ای، برادر شوهرم با قرار دادن قرص برنج در روکش قرص‌های آموکسی‌سیلین و مفنامیک‌اسید، قرص‌ها را به من داد. بعد هم به بهانه‌ اینکه قرص‌ها برای بچه‌دارشدن زودتر مفید هستند، آنها را به شوهرم خوراندم که باعث مرگش شد».

به‌دنبال این اعتراف‌ها، همدست او نیز دستگیر شد و به مشارکت در قتل برادرش اعتراف کرد. به این ترتیب زن خیانتکار به اتهام مباشرت در قتل و برادرشوهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی محاکمه شدند تا اینکه قضات دادگاه کیفری استان مازندران با توجه به درخواست اولیای دم، عروس جنایتکار را به قصاص و همدستش را به زندان محکوم کردند.

با اعتراض متهمان، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که با تأیید حکم صادره و استیذان از رئیس قوه قضائیه، حکم برای اجرا به دادسرای نوشهر فرستاده شد.

در این میان افراد مختلف از جمله معتمدان محلی و ریش‌سفیدان با مراجعه به اولیای دم سعی کردند به هر شکل ممکن رضایت آنها را برای گذشت از قصاص جلب کنند ولی با مخالفت اولیای دم سرانجام با گذشت ۴ سال از جنایت، حکم قصاص اواخر هفته گذشته در زندان نوشهر به اجرا در آمد.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی ریاست جمهوری شگرد جدید کلاهبرداران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و همچنین ارسال شکوائیه‌های قضائی به این پلیس؛ مشخص است این بار مجرمان سایبری با ارسال پیامک حاوی لینک آلوده و جعلی «ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری» مترصد کلاهبرداری از مجرمان سایبری هستند.


این مقام مسئول افزود: در این راستا با اقدام عملیاتی پلیس فتا علیه مجرمان سایبری در این حوزه طی چند روز اخیر تعداد ۱۵۵ سرشماره ارسال کننده پیامک‌های جعلی و بیش از ۴۱۰ شماره حساب بانکی متعلق به مجرمان سایبری مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به مسدود سازی و اقدام قانونی علیه مرتکبان این گونه جرایم صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا ادامه داد: رصد جریانات کلاهبرداری متصور در فضای سایبر در کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا سراسر کشور در حال اجرا می‌باشد.

وی گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته؛ قطعا در ایام منتهی به پایان سال و آغاز نوروز ۱۴۰۳ شاهد افزایش تحرکات مجرمان سایبری با ترفندهای مختلف از جمله ارسال لینک‌های آلوده و تماس تلفنی شرکت در مسابقات مختلف رادیو و تلویزیون خواهیم بود.

سرهنگ پاشایی در ادامه به هموطنان توصیه کرد: ضمن حفظ هوشیاری و توجه به نکات آموزشی پلیس فتا فریب مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.gov.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 839553 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی

دیگر خبرها

  • افشای نقشه زن جوان برای همسرش! 
  • مرد جوان در مشهد همسرش را به قتل رساند
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • شگرد متفاوت میلاد برای سرقت
  • کلاهبرداری از شهروندان با شگرد ضرب و جرح ساختگی
  • شگرد خاص یک زن و مرد برای فروش طلای تقلبی + جزئیات دستگیری
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • عیدی ریاست جمهوری شگرد جدید کلاهبرداران
  • این هم شگرد جدید تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها / توقف دارم لطفا قبول کنید!