Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@01:31:47 GMT

قیمت برنج ایرانی و خارجی در شب عید چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۸۱۷۷

قیمت برنج ایرانی و خارجی در شب عید چقدر است؟

به گزارش جهان نيوز، یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در نشست خبری امروز (شنبه 14بهمن)، در تشریح برنامه‌های تنظیم بازار شب عید، اظهار کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران برای تنظیم بازار ایام نوروز برنامه‌های خوبی در جهت توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، کره و غیره دارد، تا امنیت روانی خانوارها در ایام پیک مصرف تضمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه 60هزارتن برنج برای تنظیم بازار شب عید توزیع می‌شود، افزود: این برنج در دو مرحله توزیع خواهد شد و توزیع 30هزارتن آن در مرحله نخست ابلاغ شده است. 

سیف تأکید کرد: توزیع این کالا از15 بهمن آغاز می‌شود و از 20بهمن از طریق فروشگاه‌های سراسری در اختیار خانوارها قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بازرگانی دولتی تصریح کرد: قیمت هرکیلوگرم برنج هندی 1121؛ 5600 تومان و هر کیسه 10 کیلویی 56هزار تومان، برنج هندی pr کیلویی2600 تومان و هر کیسه 10کیلویی26هزار تومان و برنج تایلندی هومالی کیلویی 3900 تومان و هر کیسه 10کیلویی39هزار تومان است.

به گفته سیف روغن فرآوری شده به منظور جلوگیری از افزایش قیمت با نرخ 5 تا 10 درصد کمتر از نرخ بازار توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: هر بسته کره 100گرمی با نرخ 2هزار و 720 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد