Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز(شنبه) اعلام می شود.

حسین توکلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سوم شهریور سال 1396 برگزار شد و نتایج آزمون استخدامی مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org منتشر می شود.
وی ادامه داد: در آزمون استخدامی مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعداد 115 نفر پذیرفته شده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرفته شدگان لازم است برای اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی خود از امروز به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه کنند.
وی گفت: نتایج آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده، متعاقباً اعلام خواهد شد.
فراهنگ ** 1085 ** خبرنگار: ناهید پورمند * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چند روز انتظار داوطلبان، نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش جهت حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام- معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش- سنجش و ارزیابی تکمیلی) اعلام شد.

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند طبق مفاد اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است حداکثر سه روز پس از اعلام نتایج نسبت به تکمیل نمون برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک که مورد نیاز در سامانه اقدام نمایند.

کد خبر 6085268 علی قدمی

دیگر خبرها

  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد