Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@23:40:16 GMT

آغاز مرحله جدید رجیستری از امروز

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۸۳۶۵

آغاز مرحله جدید رجیستری از امروز

طبق اعلام سامانه طرح رجیستری تلفن همراه طی کردن فرآیند انتقال مالکیت همه گوشی های مشمول طرح از جمله اپل نو و کارکرده از امروز شنبه الزامی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، خریداران پیش از خرید، نخست باید از رجیستر بودن گوشی اطمینان حاصل کنند. درخصوص گوشی های دست دوم، خریدار باید گوشی را پیش از خرید به تنظیمات کارخانه برگردانده و رجیستری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است فروشنده گوشی دست دوم هم با مراجعه به سامانه طرح رجیستری و ارسال پیامک به سرشماره " 7777 *" و انتخاب گزینه انتقال، مالکیت خود را از گوشی سلب کند. مسئولیت پیامد ناشی از طی نکردن فرآیند انتقال مالکیت برعهده فرد خریدار خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • از کوره‌های آتشین تا نوک تیز؛ مدادها چگونه ساخته می‌شوند؟