Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@11:52:15 GMT

بهترین ستارگان حال حاضر فوتبال جهان به ترتیب حروف الفبا

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۸۵۰۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در میان ستارگان برتر فوتبال جهان بازیکنی که نامش با حرف “یو ” آغاز شود وجود ندارد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهترین ستارگان فوتبال جهان به ترتیب حروف الفبا ؛ کلیپی که در آن برترین ستارگان فوتبال جهان بر اساس ۲۶ حرف زبان انگلیسی مرتب سازی شده اند تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نکته جالب در این بین نبودن ستاره ای است که نامش با حرف ” یو ” آغاز شود .

اسامی این ستارگان فوتبال به این شرح است :

آنتونی گریژمان ، برناردو سیلوا ، کریستیانو رونالدو ، دنی آلوز ، ادن هازارد ، فرانک ریبری ، جیان لوئیجی بوفون ، هری کین ، ایسکو، خامس رودریگز ، کیلیان ام باپه ، لیونل مسی ، مارسلو ، نیمار جونیور ، اوسامه دمبله ، فیلیپه کوتینیو ، کوارشما ، رابرت لواندوفسکی ، سرخیو راموس ، تونی کروس ، وینسنت کمپانی ، ویلیان ، ژاوی هرناندز ، یحیی توره ، زلاتان ابراهیموویچ

اسامی صرفاً مجموعه ای از حروف و اصوات جهت شناسایی افراد نیست. در واقع، قدرت پنهانی در پشت اسامی افراد مخفی شده است. نام فرد نه تنها بر شکل گیری شخصیت تاثیر دارد، بلکه بر برداشت و درک دیگران از وی نیز موثر است.

خوب است بدانید پژوهش های علمی به خوبی از این واقعیت پشتیبانی می شود. اسامی افراد می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی موفقیت آنها در زندگی بگذارد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود

امام جمعه همدان با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود گفت: پیامبر گرامی اسلام نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، امروز در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با بیان اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور کرد: مرحوم آیت الله آخوند(ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • قیمت پژو پارس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود
  • اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال