Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:46:52 GMT

بهره برداری از ۴۴ طرح عمرانی در خرم بید

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۸۵۸۶

بهره برداری از ۴۴ طرح عمرانی در خرم بید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد صادق کریمی فرماندار شهرستان خرم بید گفت: عملیات اجرایی یا افتتاح ۴۴ طرح عمرانی در دهه مبارک فجر در این شهرستان آغاز می‌شود که این پروژه‌ها با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده است.

وی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های صنعتی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای ارایه گزارش مسئولان و خدمتگزاران مردم از خدمات صورت گرفته در سطح کشور، استان و شهرستان است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

شهرستان خرم بید به مرکزیت صفاشهر در ۱۸۸ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

افتتاح طرح های عمرانی در خرم بید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره‌برداری رسید.
قربانعلی مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده، افزود: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفتگاز بوده و از ظرفیت ذخیره سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار کرد: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته و به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به آغاز نهضت ساخت جایگاه‌های جدید در سیستان و بلوچستان، گفت: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره برداری رسیده است.
مردانی با بیان اینکه یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: فراخوان ساخت ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان است.
وی اظهار کرد: تعداد ۱۶جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه گذار قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعریض پل دهرود، اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مشهد
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید