Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-معاون رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمان تاکيد کرد اعتراضات عليه مديريت سعودي‌ها در مناسک حج، مشروع است.
به گزارش خبرگزاري آريا، معاون رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمان تاکيد کرد اعتراضات عليه مديريت سعودي‌ها در مناسک حج، مشروع است. 
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره، احمد الريسوني در مصاحبه با اين شبکه گفت: تحرکات در مخالفت با اقدامات مقامات سعودي در سياسي کردن اماکن مقدس پس از سال‌ها سياسي کردن حج به نفع نظام سعودي، مشروع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
الريسوني افزود: زمان آن فرا رسيده است که ملت‌ها و علماي مسلمان براي پايان دادن به اين تخلفات مقامات سعودي وارد عمل شوند. 
وي خاطر نشان کرد: سعودي‌ها از مناسک حج سوء استفاده سياسي مي‌کنند. آن‌ها از مشارکت کساني که خودشان مي‌خواهند در مناسک حج جلوگيري مي‌کنند. همه اين اقدامات به نفع رويکرد، مذهب (وهابيت) و افراد خاصي صورت مي‌گيرد. اين مسئله بايد در سطح سازمان همکاري اسلامي مطرح شود. اداي مناسک حج مسئله‌اي مربوط به همه مسلمانان و نه فقط يک کشور است. مديريت مناسک حج بايد در چارچوب اين سازمان باشد که شامل همه کشور‌هاي اسلامي است. اين سازمان بايد معيار‌ها و هيئت‌هاي نظارتي براي مناسک حج تعيين کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: تابناک

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: نتیجه مدیریت اقتصادیِ سیاسیون رشد ۴۲ درصدی نقدینگی بود
  • چرا حج امسال حج برائت است؟
  • گروه‌های مقاومت در پاسخ مشروع ایران به رژیم اسرائیل دخیل نبودند
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است