Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@02:05:01 GMT

نواختن زنگ انقلاب در مهدکودک صدف شهر قدس

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۸۶۷۴

نواختن زنگ انقلاب در مهدکودک صدف شهر قدس

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، صبح امروز با حضور ابراهیمی رییس اداره بهزیستی شهرستان قدس، معاون اجتماعی و کارشناس مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان، زنگ انقلاب به طور نمادین در مهدکودک صدف نواخته شد.

در همین خصوص ابراهیمی دردیدار با مسئول و مربیان مهدهای کودک شهرستان ابراز امیدواری کرد با آموزش اصولی کودکان بتوانیم گام موثری در جهت تحقق اهداف و آرمان¬های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار قاضی قزوینی در صدور آرای جایگزین حبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علی شعبانی گفت: با توجه به سیاست‌های حبس زدایی قوه قضاییه و منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست قوه قضاییه در خصوص بکارگیری تاسیسات ارفاقی به ویژه مجازات‌های جایگزین حبس از نوع خدمات عمومی رایگان و با هدف خدمات عام المنفعه،   ۴ رای جایگزین حبس توسط رییس شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری ۲ شهرستان قزوین صادر شده است.

وی افزود: زندانی شدن افراد علاوه بر تحمیل هزینه‌های مادی و معنوی برای فرد و جامعه، در بسیاری از موارد بازپروری را نیز با مشکل مواجه می‌کند.

شعبانی گفت:  چهار رای صادره شامل: ارایه خدمات عمومی رایگان به شرح خرید جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال برای زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان قزوین؛ خرید مواد غذایی برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبیک به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، ارایه امور تاسیساتی و خدماتی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و کاشت نهال زیر نظر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان؛  است.

رییس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی، می‌توان با جایگزینی مجازات افراد خصوصا در مورد مجازات حبس، به بهسازی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کمک کرد و با رضایت متهم به افراد آسیب دیده اجتماعی یاری رساند.

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر احیای کودک ۷ ساله + ویدئو | این کودک فاقد علائم حیاتی بود
  • برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ
  • تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جشنواره ملّی کتاب رشد
  • واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر
  • ابتکار قاضی قزوینی در صدور آرای جایگزین حبس
  • هیچ کدام از تجهیزات بازی مهدهای کودک مجوز بهره‌برداری ندارند
  • واگذاری ۵۵ فرزند به خانواده‌های متقاضیان واجد شرایط
  • اهدای ۴۰۰بسته معیشتی در نکا
  • مصاحبه با یک مربی مهدکودک در غزه + فیلم
  • ۵۵ کودک بی‌سرپرست در کرمانشاه صاحب خانواده شدند