Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@04:52:04 GMT

هفته نامه پگاه: از انقلاب ما

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۸۸۳۴

هفته نامه پگاه: از انقلاب ما

هفته نامه پگاه چهارمحال و بختیاری در شماره 43 این نشریه در مطلبی با عنوان از انقلاب ما به قلم جواد کیانی بر توجه بیش از پیش به اندیشه های امام خمینی(ره) در پیشبرد امور کشور تاکید کرده است.

در بخش هایی از این مطلب آمده است: بهمن که می رسد شاهد آذین بندی شهرها، روستاها، ادارات و سازمان های دولتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند منکر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در خدمت به مردم نمی توان شد اما پس از گذشت نزدیک به 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برخورد گزینشی و کاریکاتوری نسبت به اندیشه های امام(ره) هستیم و با گزیده خوانی سخنان ایشان امام را به قدیس قابل پرستش تبدیل کرده اند؟
این مطلب تصریح کرده است: تمام اندیشه های امام راحل قابل بازخوانی است و اصولا پویایی و سرزندگی یک انقلاب به تحلیل و نقد درونی آن بستگی دارد. از همین رو پیشنهاد ما به مسئولان در دهه فجر این است که آنان در هر رده و در هر قوه ای که هستند در کنار خاطره خوانی، جشن پاسخگویی به مردم را نیز برگزار کنند.
مروری بر رویدادهای خبری استان از دیگر مطالب این شماره هفته نامه پگاه است.
7363/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ عاشقانه یک پدر به امام رضا(ع) + فیلم

«پناه» ویژه‌برنامه افطار شبکه دو سیما به میزبانی حرم مطهر امام رضا (ع) با اجرای مصطفی امامی در این قسمت به نامه عاشقانه یک‌ پدر  به امام رضا (ع) پرداخت.

پدر در این نامه خطاب به امام رضا (ع) گفت: ۸ سال است به بچه هایم قول داده‌ام اگر شاگرد اول بشوند آنها را به زیارت بیاورم اما نتوانسته‌ام 

امسال فرزندم پرسید مگر نمره‌ای بهتر از ۲۰ هم داریم؟

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • مناجات خوانی محمود کریمی در حرم مطهر امام رضا
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • ببینید | نامه‌ عاشقانه یک پدر به امام رضا(ع)
  • نامه‌ عاشقانه یک پدر به امام رضا(ع) + فیلم
  • اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 
  • آن چه مهم است قیام خالصانه برای خداست/انقلاب فکری؛ریشه هر انقلاب
  • ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم امام رضا(ع)
  • اولین جشنواره نمایشنامه خوانی در سقز
  • بودن این «فرد خاص» در کنار امام، نعمت بود و نبودش مشکلات زیادی ایجاد می‌کرد