Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال ملی - مهاجم ایرانی تیم هیرنوین ابراز امیدواری کرد به سطح فنی خوب گذشته خود در این تیم بازگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم هیرنوین امشب (شنبه) در بازی خانگی هفته بیست‌ویکم اردویژه میزبان توئنته است و می‌خواهد دومین پیروزی متوالی را کسب کند. یورخت استرپل (سرمربی هیرنوین) دوباره رضا قوچان‌نژاد را در خط حمله قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین در رابطه با این بازی گفت: آنها بازیکنانی بسیار خوب و حرفه‌ای را در اختیار دارند و باید به تیم توئنته احترام بگذاریم. اگر کاری را که باید در این بازی انجام دهیم اجرایی کنیم با اطمینان می‌توانیم به کسب 3 امتیاز امیدوار باشیم.

رضا قوچان‌نژاد ادامه داد: امیدوارم با کسب 3 امتیاز بازی امشب برابر تیم توئنته به رده‌های بالاتر جدول رده‌بندی اردویژه هلند بازگردیم. مسئله مهم این است که از سطح فنی بالایی برخوردار هستیم و با اعتماد به نفس، موفقیت‌ها سمت ما خواهند آمد.

وی با اشاره به نیاز بازی‌ در ترکیب تیم هیرنوین و عملکرد بهتر با توجه در پیش‌بودن جام جهانی 2018 روسیه گفت: می‌خواهیم با تیم هیرنوین به پلی‌آف اردویژه جهت کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا راه یابیم. جام جهانی 2018 هم در پیش است و می‌خواهم به سطح خوب گذشته خود بازگردم. فکر می‌کنم در بازی قبلی برابر اسپارتا گام خوبی برداشتم. ما در مسیر پیروزی هستیم و می‌خواهیم آن را ادامه دهیم. هیرنوین در نیم‌فصل اردوی خوبی داشت و روحیه تیمی خوب است. می‌خواهیم چیزهای خوبی را به هواداران نشان دهیم.

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : لژیونر فوتبال - رضا قوچان‌نژاد - تیم ملی فوتبال ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی زنبورها: ما جام می‌خواهیم

سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت که رویا پردازی تیمش به پایان نرسیده و آنها به دنبال قهرمانی هستند.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد.

زنبورها در هر دو بازی رفت و برگشت برابر پاری سن ژرمن با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کردند تا مقتدرانه و با شایستگی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند.

به نوشته اسکای اسپورت، ادن ترزیچ از دستاورد بزرگ تیمش بسیار خوشحال است. او گفت: بوروسیا دورتموند برای من یک تیم رویایی و خاص است. من عاشق این تیم هستم و می توانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم. صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا یک دستاورد بزرگ است اما رویاپردازی ما به پایان نرسیده است و ما می خواهیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم.

او ادامه داد: بسیاری در شوک صعود ما به فینال هستند و چنین دستاورد بزرگی را باور ندارند. فصل قبل نمایش خوبی نداشتیم اما در فصل جاری به فینال صعود کرده ایم و می خواهیم در بازی فینال هم بهترین نمایش را داشته باشیم. احساس افتخار می کنم و این بهترین واژه برای توصیف خوشحالی ام است. باید همه ما از این دستاورد بزرگ به خود ببالیم.

سرمربی دورتموند در پایان گفت: برای صعود به فینال بسیار اذیت شدیم. برابر تیم خوب و باکیفیت پاری سن ژرمن بسیار خوب بازی کردیم. آنها تیم بسیار سریع و دونده ای بودند اما ما با شایستگی توانستیم راهی فینال شویم.در هر دو بازی رفت و برگشت به پیروزی دست پیدا کردیم و این باور نکردنی است. باوجود آنکه پاری سن ژرمن تیم برتر میدان در نیمه نخست بود اما ما فرصت های گلزنی بهتری توسط کریم ادیمی خلق کردیم. ما به خود ایمان داشتیم و این کافی بود تا به پیروزی برسیم. نشان دادیم که تیمی خاص هستیم و می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. این دورتموند تیمی است که می تواند همه را سورپرایز کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ده‌‌روسی: جلوی بارسا برگشتیم، این‌بار هم می‌توانیم
  • دقایق سرنوشت‌ساز بازی/ حمایت مسؤولان از هندبال قوچان حیاتی است
  • رضایی: جاه‌طلبی دقیقی به شمس آذر کمک کرد
  • سرمربی زنبورها: ما جام می‌خواهیم
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • مورد عجیب عبدالله