Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@22:26:29 GMT

دانشجویان پیگیر مطالبات کلان اقتصاد مقاومتی باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۹۱۲۱

دانشجویان پیگیر مطالبات کلان اقتصاد مقاومتی باشند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی میل به شهرت را عامل عدم تعامل تشکال‌های دانشگاهی دانست و گفت: دانشجویان باید آمایش سرزمینی خود را در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی که با آن درگیر هستند، بررسی کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدجواد نیک‌روش در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه برنامه‌ دانشگاه‌ها تهرانیزه شده است، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان‌های دیگر به برنامه‌های سازمان چشم دوخته‌اند و نقش‌آفرینی خود را همان نقش‌آفرینی دانشگاه‌های تهران بزرگ می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشجویان باید به خود باور داشته باشند و خود برنامه‌ریزی و طراحی کنند. اما سازمان بسیج دانشجویی باید ساز و کار را بچیند، باید خود شما برنامه بریزید و جوشش ایده‌ها از پایین به بالا باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: هر کدام از دانشگاه‌ها باید نسبت به استان و موقعیت جغرافیایی خود نقش‌آفرینی کنند، زمانی که سرمایه مملکت از بین می‌رود فرقی ندارد شما دانشجوی دانشگاه امیرکبیر هستید یا دانشجوی دانشگاه پیام نور هرمزگان، ربطی ندارد شما دانشجوی رشته دکتری هستید یا رشته جغرافیای طبیعی، که باید نسبت به این موقعیت‌ها واکنش داشته باشید اعلام مواضع داشته باشید.

نیک‌روش گفت: جهاد و تبیین داشته باشید این‌ها برای پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید رقم بخورد که اصطلاحا به آن نقش‌آفرینی عمومی می‌گویند.

وی افزود: دانشجویان باید آمایش سرزمینی خود را در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی که با آن درگیر هستند، بررسی کنند یکی از آن‌ها اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی بومی استان شما را چه کسی باید پیگیری کند؟ همه دانشجویان به دنبال پیگیری مطالبات کلان اقتصاد مقاومتی باشند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: اینکه نمی‌توانیم در دانشگاه با تشکل‌های هم سو کنار بیاییم به خاطر این است که می‌گوییم لوگوی من لوگوی تو، بیانیه نمی‌دهیم به خاطر اثر بخشی، بیانیه می‌دهیم که بگوییم اسم ما هم در این بیانیه آمده است. بروید به دنبال گمنامی نه اینکه نامدار شوید.

نیک روش بیان کرد: اگر راهیان‌نور ما دانشجو را به موقعیت و تکلیف خودش در موقعیت کنونی آگاه نکند، قوی نکند، با انرژی نکند، راهیان‌نور نیست. راهیان نور دانشجویی باید آثار متفاوت‌تری داشته باشد باید به صورتی باشد که دانشجوی رشته دکتری همان حس و حالی را داشته باشد که بهداری جنگ داشت، که حاضر بود در شرایط سخت جنگ زیر گلوله و آتش کار تخصصی خود را انجام بدهد و اگر این اتفاق بیافتد هم ماموریت کادرسازی برای انقلاب اسلامی انجام گرفته و هم تربیت نیروهای متخصص که متعهد و تشکیلاتی هستند صورت گرفته است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی