Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:27:28 GMT

یادواره شهدای بردستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۷۹۵۲۵

یادواره شهدای بردستان برگزار شد

بوشهر - یادواره ۲۴ شهید والامقام شهر بردستان شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام فاطمیه و ایام‌الله دهه فجر یادواره ۲۴ شهید والامقام شهر بردستان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستانی، مداحی حاج مهدی سلحشور و سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی سرایانی شهید زنده در حسینه اعظم بردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد صادقی سرایانی صبح شنبه در این مراسم گفت: ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه و دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام باشد.

وی با بیان اینکه شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالتی است که شهدای والامقام همیشه به دنبال آن بوده‌اند و برای دستیابی به این اهداف والا و ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ و از جان و مال خود گذشته‌اند که تمامی این موارد در دستیابی به عزت و اقتدار کنونی کشورمان کافی بود.

حجت‌الاسلام صادقی سرایانی، با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، گفت: امروز شرافت و عزت جامعه اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا وارسته‌ترین الگو برای جوانان محسوب می‌شوند.

اجرایی سرود، دکلمه و مداحی از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد