Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردیس - فرمانده سپاه فردیس گفت: گشت محله محور با پشتیبانی بسیج محلات از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان است که به‌منظور محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

سرهنگ علی لشگری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: سپاه شهرستان فردیس برنامه‌های مختلفی در این دهه برگزار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به شعار دهه فجر سال جاری که «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» است، عنوان کرد: با توجه به این شعار برنامه‌های مختلفی برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ لشگری بابیان اینکه همه حوزه‌های ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس برنامه‌های دهه فجر در حوزه خود را تدوین و آماده اجرا کرده‌اند، تأکید کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی است.

وی برگزاری یادواره شهدا با استفاده از سخنرانانی که به‌خوبی دوران قبل و بعد از انقلاب را تبیین کنند، نهضت روشنگری، شب‌شعر انقلاب، مسابقات ورزشی و غیره را از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان فردیس در دهه مبارکه فجر اعلام کرد و گفت: گشت محله محور با پشتیبانی بسیج محلات از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان است که به‌منظور محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه فردیس با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت‌های اجتماعی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: این مهم یکی از برنامه‌های سپاه فردیس است که به‌منظور رفع مشکلات مردم انجام می‌شود.

وی با اشاره به فتنه اخیر دشمنان در کشور، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی این فتنه را برای از بین بردن اصل نظام به پا کردند که با بصیرت و آگاهی مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند، خنثی شد.

فرمانده سپاه فردیس حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و افزود: حرکت عظیم مردمی خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان است که هیچ‌گاه توانایی دیدن سربلندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را نداشته‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، سرپرست امور آب و فاضلاب شوشتر گفت : در پی شکستگی در خط انتقال آب محله سنگفرش این شهرستان ، مرمت و اصلاح این خط در دستور کار قرار گرفت .

فریدون احمدی افزود : این خط لوله یکی از خطوط انتقال آب بافت مرکزی شهرستان شوشتر می باشد که توسط کارکنان واحد تعمیرات ، این شکستگی اصلاح و مرمت شد .

 شهرستان شوشتر در شمال استان خوزستان قرار دارد .

 

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از جامعه مصمم است
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی