Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران گفت: گروه بتن دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) برای سومین سال پیاپی موفق به کسب سه مقام برتر در مسابقات فناوری ساخت و تولید بتن موسسه بین‌المللی بتن آمریکا(ACI) شاخه ایران شد.

امیر ظهرابی، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در اصفهان، با بیان اینکه گروه بتن دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برای سومین سال پیاپی موفق به کسب سه مقام برتر در مسابقات فنّاوری ساخت و تولید بتن موسسه بین‌المللی بتن آمریکا(ACI) شاخه ایران شد، بیان داشت: این مسابقات یکی از معتبرترین مسابقات بین‌المللی بتن در دنیا است بانام مسابقات موسسه بین‌المللی بتن امریکا(ACI )شاخه ایران هرساله پنجم و ششم دی‌ماه به مناسبت زلزله بم در چند گرایش در تهران برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ظهرابی افزود: امسال نیز در بیستمین دوره مسابقات فنّاوری ساخت و تولید بتن موسسه بین‌المللی بتن آمریکا(ACI) شاخه ایران که به میزبانی این موسسه برگزار شد، ۵۸ گروه شرکت‌کننده از دانشگاه‌های کشور در ۹ رشته تخصصی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران با بیان اینکه این دوره از مسابقات در گرایش‌های بتن متخلخل، توپ بولینگ بتنی، کارایی ملات، کن استراکشن، طراحی و ساخت پل کاغذی، هنرهای بتنی، نمونه مکعبی، بتن سازگاربامحیط‌زیست و سازه محافظ تخم‌مرغ برگزار شد، تصریح کرد: گروه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) موفق به کسب مقام اول در گرایش بتن متخلخل  مقاوم سوم در گرایش کارایی ملات و همچنین مقام سوم در گرایش هنرهای بتنی شدند و در سال 94و95 نیز هفت مقام در این مسابقات کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بتن پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی است که انواع مختلفی دارد. با توجه به پیشرفت فنّاوری امروزه این محصول ساختمانی باید از مصرف معمولی خارج‌شده و به سمت توسعه فنّاوری در تولید آن پیش رفت که نیاز به حمایت از سوی مسئولین کشور دارد.

ظهرابی با بیان اینکه گروه نقش‌جهان تاکنون موفق به کسب مقام‌های متعدد در مسابقات ملی و استانی شده است، افزود: تیم بتن دانشجویی نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در چند سال اخیر با راهنمایی استادان و تلاش و مشارکت دانشجویان علاقه‌مند رشته مهندسی عمران به ترازهای بالا و عالی در مسابقات ملی و بین‌المللی رسیده‌اند. این گروه در سال 95 در مسابقه موسسه بین‌المللی بتن آمریکا موفق به کسب دو مقام و در سال ۹۴ موفق به کسب چهار مقام شده است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: این گروه متشکل از هفت نفر از دانشجویان واحد دانشگاهی بهنام‌های امیر ظهرابی (سرپرست تیم)، مرتضی صادقی، محمدامین سهیلی، محمد صادق‌خانی، محمدرضا اعتباریان، نگین حفیظی، نسیم مشتاقی و با راهنمایی علیرضا شهنام نیا، سید علیرضا زارعی و مهندس مهدی ظهرابی است.

به گزارش دانشجو موسسه بتن آمریکا یکی از معتبرترین مؤسسات علمی در جهان است که در سال ۱۹۰۴ در آمریکا تأسیس شد. این مؤسسه غیرانتفاعی که بیش از یک‌صد سال از عمر خود را سپری کرده است با هدف آموزش حرفه‌ای و مهندسی، تحقیقات علمی، پژوهش و توسعه استانداردهای طراحی و اجرای سازه‌های بتنی و مواد و مصالح مربوطه در سطح جهان فعالیت می‌کند.

گروه نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان  (خوراسگان ) تاکنون بیش از 16 مقام در مسابقات بتن ملی از جمله مسابقه انجمن بتن ایرانICI، انجمن بتن آمریکا ACI ،دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد کسب کرده‌ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - خدیجه نادری: دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویی دانشجویان آمریکا ظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت همراه با نماز جماعت تجمیعی در سه راه زبان دانشگاه اصفهان تجمع کردند.

کد خبر 6090993

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد