Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری عاملان شهادت 2 شهید نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: در این ارتباط 14 نفر از رابطان و عوامل اصلی شهادت شهید «محمد نایبی» و « هادی کاردیده» دستگیر شدند و باند شرور به طور کامل منهدم شد.

به گزارش ایرنا سردار مجید شجاع روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین سه قبضه اسحله سبک از چهار عامل اصلی شهادت این 2 شهید نیروی انتظامی بدست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستوان یکم « محمد نائبی» مامور انتظامی هفتم آبان ماه در درگیری با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف و استوار یکم « هادی کاردیده» 18 آذرماه امسال در درگیری با اشرار مسلح در منطقه حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسیدند.

** کشف 1.5 تن تریاک در خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در سه روز گذشته طی چهار مرحله عملیات، یکهزار و 500 کیلوگرم تریاک توسط یگان های انتظامی استان کشف شد.
سردار شجاع افزود: در مدت یاد شده 117 هزار عدد قرص غیر مجاز توسط ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی اتوبوس که در حال ترانزیت به مرکز کشور بود، کشف شد.
وی یادآور شد: همچنین اشرار مسلح که در درگیری اخیر اقدام به ترانزیت مواد مخدر کردند بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات مواد مخدر در استان به بیش از 40 تن رسید که و نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: تاکنون 60 گروه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده است و متهمان این گروه ها نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.
سردار شجاع افزود: پاک سازی محله محور از خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان در دستور کار پلیس قرار دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار نفر در حوزه قاچاق و حمل مواد مخدر در استان دستگیر شدند.
*7559* 6054* خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار - مریم پنجابی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد