Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله عسگراولادی رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه صبح امروز (شنبه) در دومین روز بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی در سالن اجلاس سران، اظهار داشت: آسیا بیدار شده و این بیداری شامل حال ما هم شده است و بعد از انقلاب این بیداری را داریم حس می‌کنیم.

وی افزود: بنده شاهد کمی ناامیدی از سوی کارآفرینان هستم که امید است این ناامیدی هم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عسگراولادی همچنین پیشنهادهایی برای «آی‌کپ» ارائه و تصریح کرد: در آی‌کپ باید تشکل‌ها شکل گیرد و نیاز به کمیته‌هایی در این زمینه دارد.

رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه گفت: اگر اینها شکل گیرد و فعال شود می‌توانیم بین کشورهای عضو مبادلات و حضور در نمایشگاه‌ها و سمینارهای تجاری و خدماتی شکل دهیم.

وی افزود: کمیته‌ای از ان.جی.او ها و تشکل‌ها شکل گیرد و «آی‌کپ» در خاورمیانه دبیرخانه‌ای داشته باشد که این دبیرخانه در تهران مستقر باشد تا بتوانیم منطقه را زیر پوشش قرار داده و گزارش ماهانه به دبیرکل ارائه شود.

رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه ادامه داد: لازم است اجلاس احزاب آسیایی هرسه یا 6 ماه یک بار برگزار و با فعالان اقتصادی منطقه آشنا شویم و حزب موتلفه اسلامی که تشکیلات متفکر دینی و 50 ساله است از این حالت باید درآمده و فرامرزی نگاه کند و نشان بدهد که در این 50 سال چه کرده است.

به باور عسگراولادی، ایران دارای تمدن شش هزار ساله است و جهان به تمدن ما مدیون و از تمدن ایران مبهوت است. زمانی امپراطوری راه ابریشم در اختیار تعداد محدودی بود اما امروز در دست ٦٠کشور است، در سخنان رییس جمهور چین هم شاهد هستیم که همه کشورها را دعوت به همکاری و استفاده از این جاده را کرده است.

وی ادامه داد: ایران بعد از انقلاب اسلامی با حضور جوانان خود در بخش‌های مختلف موفق بودیم، در آی‌کپ باید تشکل‌ها ایجاد شود و کمیته‌های صنعت و خدمات باید در این کمیته شکل بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی به ایران از سوی دشمنان گفت: استقبال از اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع‌تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی در اصفهان در خصوص اجلاس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: اگر چه فشار نظام سلطه برای اینکه اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق نشود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای علی رغم مانع‌تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی افزود: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه شده است.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهیم و برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته و یک نظام علمی متفاوت ایجاد شود. این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و … عصر امروزدر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 751075

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی