Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-04@15:03:21 GMT

تصویر «بهنام صفوی» در سال‌های دور

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۰۰۴۸

تصویر «بهنام صفوی» در سال‌های دور

بهنام صفوی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: یه عکس نسبتا قدیمی خواهر زاده گلم آقا ماهان عزیز که الان ماشالله واسه خودش یه پسر خوشتیپ وهنرمند شده.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاراستانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام شرایط بحرانی، وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و بارندگی شدید تمامی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در آماده باش کامل قرار داشتند که در مجموع از ۹۰۸ تماس دریافتی ۱۶۶ تماس منجر به اعزام امدادگران شد.

وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش حوادث مذکور کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و بعد از انجام امداد و نجات اولیه، مصدومان را به بیمارستان‌های استان منتقل کردند.

وی تاکید کرد : در آخرین تصادف امروز انحراف خودرو پژو ۴۰۵ در محور یاسوج به اصفهان دوراهی گندی خوری به سمت پاتاوه گزارش شد که در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد:در حادثه‌ای دیگر عصر امروز برخورد خودروهای پژو ۴۰۵ و تیبا در روستای عزیزی لوداب با پنج مصدوم از سوی ماموران اورژانس استان امدادرسانی شد.

نیکویی نژاد در خصوص دیگر تصادفات امروز نیز بیان کرد: واژگونی دیگری برای یک دستگاه نیسان در منطقه بردپهن زیلایی رخ داد که در این حادثه نیز پنج نفر مصدوم شدند.

وی با اعلام آمادگی شبانه روزی کارشناسان فوریت‌های پزشکی گفت: تمامی کارکنان اورژانس ۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای سطح استان حضور دارند تا اگر حادثه‌ای رخ دهد بتوانند در نخستین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند.

نیکویی نژاد بیان کرد: حدود ۶۱ درصد ماموریت‌های ۴۸ساعت گذشته تاکنون در استان مربوط به حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا بوده است.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229358 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها