Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ارتقاء شاخص‌ها به صورت بلوکه برای کمک‌های فنی و اعتباری اختصاص دادیم. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 34 میلیارد تومان از ارتقاء شاخص‌ها به صورت بلوکه برای کمک‌های فنی و اعتباری گذاشتیم که در صورت نقدینگی به صورت حتم به بخش تولید کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار 38 درصد با اسناد سررسید دو ساله تخصیص یافته است، عنوان کرد: در قالب کمک‌های فنی و اعتباری 50 درصد سود تسهیلات دریافتی سرمایه گذاران استانی از بانک پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از محل منابع کمک‌های فنی و اعتباری 50 درصد سود تسهیلات بانکی سرمایه گذاران پرداخت می‌شود، ادامه داد: مهمترین هدف از اختصاص این اعتبارات کاهش سود بانکی تسهیلات مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران است.

نوروزی با اشاره به حرف و حدیث‌ها در زمینه برگشت اعتبارات بند"ز" ابراز کرد: تاریخ سررسید این اعتبارات 28 آذرماه بود که از مجموع 71 میلیارد تومان سهمیه استان 55 میلیارد تومان توسط دستگاه‌های اجرایی صورت وضعیت ارائه شد و در زمینه مابقی این اعتبارات صورت وضعیت مثبت نداشتند.

وی با بیان اینکه هرآنچه دستگاه‌های اجرایی اعلام در سامانه خزانه ثبت شد، خاطرنشان کرد: برگشت اعتبارات اختصاص یافته از محل بند «ز» تبصره 5 (نفت) به این استان از اساس کذب بوده و صحت ندارد.

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اکرم فرهادی اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان گنجی برازجان در دو طبقه و به وسعت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجراست.

وی افزود: طرح اقامتگاه ۱۶ واحدی بیمارستان نیز در ۴ طبقه و به وسعت ۱۳۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد و طرح تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان نیز با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال ساخت است.

دیگر خبرها

  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی