Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد لطفی معز بازرس ویژه و مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دومین نشست هیأت حل اختلاف و داوری گفت: با توجه به فرصت سازی که از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صورت پذیرفته، فرصت و مهلت مناسبی برای واحد‌های صنعتی و تولیدی مهیا شده تا صنعتگران از این فرصت بدست آمده نهایت بهره را ببرند و ساخت و ساز واحد خود را به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای کمک به واحد‌های صنعتی و تولیدی و حرکت به سمت تولیدی پایدار به واحد‌های صنعتی و تولیدی مهلت‌های ۱۲،۲۴، ۳۶ ماهه نسبت به پروژه و روند اجرای کار به صاحبان صنایع داده می‌شود.

لطفی معز ادامه داد: از طریق احیای واحد‌های صنعتی نیمه راکد و کمک به راه اندازی این واحد‌ها بدنبال فرصت‌های شغلی جدید برای مناطق کمتر توسعه یافته هستیم.

بازرس ویژه و مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت : تمام پرونده‌های حقوقی صنعتگران در کل کشور با دقت بالا از سوی سازمان رصد و بررسی می‌شود تا بهترین نتیجه و بدون اینکه کوچکترین حقی از صنعتگر ضایع شود لحاظ شده تا به سرمایه گذاران آسیبی وارد نشود.

وی تأکید کرد: در مسیر حمایت از صنعت و صنعتگران و کمک به ایجاد اشتغال و تولید هیچ اغماض و چشم پوشی نخواهیم داشت تا صاحبان صنایع با خیالی آسوده به سمت پیشرفت و رشد اقتصادی حرکت و فعالیت کنند.

در ادامه این نشست" مسعود مهدی زاده مقدم" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: آشنایی بیشتر صنعتگران با قوانین و مقررات حوزه صنعت، مسائل پیش روی این حوزه و تسریع در رفع موانع آن‌ها خواهد داشت تا صنعتگران بدون دغدغه‌ای به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: خوشبختانه طی نشست‌هایی مختلف در کارگروه‌های صنعت راهکار‌های پیش رو برای حمایت بیشتر و رفع موانع تولید بوده تا از تمام پتانسیل‌ها جهت بهبود وضعیت صنعتگران استفاده شود در کل هم قوانین و مقررات و هم راهکار‌هایی که مصوب می‌شود تسهیل کننده و زمینه ساز توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی است.


انتهای پیام// ف. ح.    
فرصت سازی توسعه صنعتی و احیای واحد‌های راکد و نیمه راکد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر