Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:56:16 GMT

حسرت 41 روزه ساغلام برای مربیگری در تبریز!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۰۵۵۹

حسرت 41 روزه ساغلام برای مربیگری در تبریز!

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی کماکان باید در حسرت بازی در ورزشگاه خانگی خود باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"، ارتغرول ساغلام سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز که بعد از شکست 2 بر یک این تیم مقابل سایپا جانشین یحیی گل محمدی شده است، 2بازی پشت سر هم در مشهد با مشکی پوشان  و پدیده هدایت سرخپوشان تبریزی را دور از خانه برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او انتظار داشت که بالاخره در شهرآورد تبریز بین تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد در تبریز روی نیمکت تراکتورسازی بشیند.


اما طبق اعلام کمیته انظباطی تراکتور سازی یک بازی خانگی را باید در استانی دیگر برگزار کند که این رای شوکه کننده منجر به انجام شهرآورد تبریز در استانی دیگر می شود که خبر خوبی برای تیفوسی‌های تراکتوری نیست.


تیم تراکتورسازی تبریز که بعد از این بازی میزبان الاهلی عربستان است ولی این بازی به جای تبریز در مسقط عمان یا دوحه قطر برگزار می شود و بعد از این بازی سرخپوشان تبریزی باید مجدد 2بازی در سواحل خلیج فارس بازی کنند.


این تیم  30بهمن ماه در آنسوی خلیج فارس میهمان الغرافه قطر در دوحه است و سپس پنجم اسفند ماه در این سوی خلیج فارس در شهر جم میهمان پارس جنوبی این شهر است.
پر شورها که استقبال گرمی از این مربی ترک تبار در فرودگاه داشتند برای استقبال کامل در ورزشگاه خانگی خود باید روزها را شماره کنند تا  دهم اسفند ماه بالاخره ساغلام را روی نیمکت ورزشگاه یادگار امام  مقابل پیکان ببینند.


با توجه به اینکه ارتغرول ساغلام  روز 29 دی ماه رسما به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز انتخاب شده است تا 6بازی و 41 روز دور از تبریز هدایت تراکتورسازی را برعهده بگیرد.
مسئولان و هواداران تراکتورسازی تبریز از فدراسیون فوتبال توقع دارند تا شهرآورد تبریز در روز 18 بهمن ماه با حضور تماشاگران در تبریز برگزار شود و این محرومیت تعلیق یا به بازی با پیکان انتقال پیدا کند تا با روحیه ی مناسب به مصاف نماینده عربستان بروند و 2بازی پشت سر هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی خانگی خود را در شهر دیگری انجام ندهند.
نکته جالب موضوع اینجاست که در هیچ کجای دنیا شهرآورد بین دو تیم یک شهر ،  در شهر دیگری برگزار نمی شود.

 

بهمن جهدی

تراکتورسازی تبریز ارطغرول ساغلام

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری