Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مدير رسانه اي تيم فوتبال اکسين البرز گفت: اين تيم، براي صعود به ليگ برتر، 14 بازي در در ادامه بازي هاي نيم فصل دوم ليگ دسته يک را پيش روي دارد.

احمد احمدي روز شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اکسين البرز، 6 بازي در خانه و 8 بازي در خارج از خانه در ليگ دسته يک کشور را بايد انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در هفته بيست و دوم، روز شنبه 14 بهمن، اکسين البرز ميزبان تيم آينده سازان برق جديد ‏شيراز در ورزشگاه انقلاب کرج است.
احمدي گفت: ديدار معوقه هفته بيست و يکم اکسين با راه آهن تهران که به دليل نامساعد بودن شرايط جوي لغو شده بود روز پنجشنبه 19 بهمن در ورزشگاه اکباتان تهران انجام مي شود.
وي ادامه داد: در شرايطي که راه آهن براي باقي ماندن در ليگ يک بايد معادلات چند مجهولي را حل کند اين ديدار براي اکسين از اهميت فراواني برخورددار است.
هم اکنون اکسين البرز با 32 امتياز در رده پنجم جدول ليگ دسته يک کشور قرار دارد.
7414/ 6155خبرنگار:وحيده عسکري**انتشار دهنده: محمد عزيزپور
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

امروز در آخرین بازی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور، در مرحله رفت تیم بسکتبال مهاباد توانست با نتیجه ۸۷ بر ۵۹ تیم ایلام را شکست دهد و در پایان دور رفت در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

 سالن ۲ هزار نفری مهاباد امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی بود که برای تشویق و حمایت تیم آماده بودند و در پایان بازی با شادی و خوشحالی حاصل از برد سالن را ترک کردند.

دور برگشت این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی  هم که میهمان این دیدار بود از حمایت‌های این نهاد از تیم‌های ورزشی استان خبر داد.

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور در ۸ گروه سه تیمی برگزار می‌شود که در نهایت ۳ تیم قهرمان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر + جدول
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان