Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - تيم ملي فوتبال پرتغال در جام ملت هاي اروپا (يورو 2016) با عملکردي فراتر از حد انتظار به عنوان قهرماني دست يافت و اکنون براي عملکرد پيروزمندانه در جام جهاني 2018 بايد شاهکار دو سال پيش خود را تکرار کند.

به گزارش روز شنبه تارنماي خبري پرتغال نت، تيم ملي فوتبال پرتغال در جام ملتهاي اروپا (يورو 2016) از انتظارات فراتر رفت و به قهرماني دست يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال در رقابتهاي يورو 2004 که ميزباني را به عهده داشت، در فينال مغلوب يونان شد، و از تصاحب جام بازماند، اما در رقابتهاي دو سال پيش موفق شد در ورزشگاه استاد دوفرانس تيم فرانسه ميزبان جام را مغلوب و شکست نوميدکننده يورو 2004 را جبران کند.
پرتغال مقابل ميزبان وظيفه دشواري را پيش روداشت، اما شاگردان فرناندو سانتوس فرصت پيروزي غافلگيرکننده را يافتند. در حالي که انتظار مي رفت سرنوشت بازي در ضربات پنالتي تعيين شود، در دقيقه 109 بازي ادرزيتو آنتونيو ماسدو لوپز معروف به ادر تک گل اين ديدار را به ثمر رساند تا در افسانه هاي پرتغالي جايگاهي براي خود کسب کند.
اما قهرمان اروپا تابستان آينده مي تواند افتخارات مهمتري کسب کند.
پرتغال در سالهاي اخير تلاش سختي براي صعود به تورنمنت هاي مهم داشته است و اغلب براي کسب جواز ورود به مهمترين رويدادها ناچار شده است به پلي آف برود. اما اين بار پرتغال با کسب 27 اميتاز در 10 ديدار رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2018 به عنوان صدرنشين گروه خود صعود کرد.
اما در مورد عملکرد پرتغال در رقابتهاي مرحله گروهي بايد اين نکته را درنظر داشت که رقابت با آندورا، لتوني و جزاير فارو آزموني براي قهرمان اروپا نيست. سانتوس به توانايي خود در انتخاب يک تيم پيروز اطمينان دارد. اما پرتغال بايد بداند رقابت هاي جام جهاني آسان نخواهد بود.
پرتغال در اين جام با مغرب، ايران و اسپانيا هم گروه شده است که پاداشي براي صعود از مرحله گروهي به عنوان تيم صدرنشين است. رقابت بايد ميان دو تيم اروپايي باشد، اما پرتغال نمي تواند حريفان خود را دستکم بگيرد. تساوي برابر ايران يا مغرب مي تواند براي شاگردان سانتوس براي کنار زدن اسپانيا و کسب صدرنشيني گروه فاجعه آميز باشد.
پرتغال به هيچ وجه تيم يک نفره نيست، هرچند کريستيانو رونالدو نقش محوري در اين تيم دارد. رونالدو که براي پنجمين بار جايزه توپ طلا را از آن خود کرد، در تيم ملي کشورش نقش اساسي داشته است و هواداران پرتغال از ستاره رئال مادريد انتظار دارند تيم ملي کشورش را به سوي مراحل بالاتر جام جهاني رهبري کند.
پرتغال براي قهرماني در جام جهاني روسيه شانس دارد که با توجه به شاهکار دو سال پيش آنها در يورو 2016، معقول است. تيم سانتوس آماده خواهد بود، شايد اگر منتقد تيم سانتوس باشيد مي توانيد ادعا کنيد تيم پرتغال تيم مسني است، اما استدلال خلاف آن اين است که تيمي بسيار با تجربه است.
پرتغال در صورت کسب نتيجه مثبت در اولين بازي خود مقابل اسپانيا، فرصت دارد. صدرنشيني گروه قرعه آسانتري را در دور بعد نصيب شاگردان سانتوس خواهد کرد و در صورتي که با توان کامل بازي کنند مي توانند به يک چهارم نهايي هم صعود کنند.
براي پيروزي در روسيه پرتغال بايد عملکرد دو سال پيش خود را در جام ملتهاي اروپا 2016 تکرار کند.
رقابتهاي فوتبال جام جهاني از 24 خرداد تا 24 تير 97 به ميزباني روسيه برگزار مي شود.
ورزشي**1584**1545
مترجم:مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه چه نقشه‌ای کشیدن! + فیلم»، «همه آنچه باید از بار الکتریکی در فیزیک بدانیم»، «اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن»، «حکایت خواندنی از ضرب المثل توبه گرگ مرگه؛ خلاصه حواستون باشه»، «اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن»، «فیلم خواستگاری دانش آموز دختر از آقا معلم؛ چه نامه‌ای هم براش نوشته!»، «عکس هایی از کوچکترین مدرسه دنیا»، «» را با کلیک بر روی تیتر بخوانید.

برای خواندن مطالب روی تیترها کلیک کنید

نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس

رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم

در مورد سریال حشاشین چه می دانید؟

 

عکس هایی از کوچکترین مدرسه دنیا

فیلم خواستگاری دانش آموز دختر از آقا معلم؛ چه نامه‌ای هم براش نوشته!

اگه چشم اتمی داری، 8 ثانیه‌ای کدوتنبل بداخلاق رو پیدا کن

حکایت خواندنی از ضرب المثل توبه گرگ مرگه؛ خلاصه حواستون باشه

همه آنچه باید از بار الکتریکی در فیزیک بدانیم

دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه چه نقشه‌ای کشیدن! + فیلم

قدرت تمرکزت رو بسنج؛ تخته‌ای رو که دارت قرمز داره 15 ثانیه‌ای پیدا کن

این شیرینی یه تخم‌مرغی رو خیلی راحت روی گاز درست کن

با این روشها کم درس بخون اما نمره‌ی عالی بگیر

وقتی رضا رشیدپور آهنگ اون ور آبی میخونه + فیلم

کسانی که بیشترین تمرکز را دارند میتوانند 3 تفاوت دو عکس را پیدا کنند

 

دیگر خبرها

  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • شاهکار پوشکاشی شهاب زاهدی در ژاپن!