Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ سعید رافضی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر سوت مسابقات رشته های مختلف ورزشی در قالب جام فجر در مجموعه های ورزشی شهرداری کهریزک به صدا درآمد و بانوان ورزشکار شهر کهریزک  با به دست آوردن مقام اول این دوره از مسابقات، پیشگام رقابت های جام دوستانه فجر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مسئول واحد تربیت بدنی شهرداری کهریزک اظهار داشت : مسابقات والیبال بانوان با حضور 7 تیم با عناوین تیم والیبال تختی شهرداری کهریزک ،تیم والیبال سلمان فارسی ( شهرری ) ، تیم والیبال وحدت 1 و 2 ( باشگاه الزهرا شهرری ) ، تیم والیبال (کوثر حسن آباد) ، تیم والیبال آذرخش (ورامین ) شهرهای شهرستان ری و شهرهای همجوار استان در مجموعه ورزشی شهرداری تختی برگزار شد و بانوان والبیالیست در یک رقابت چند جانبه به مصاف یکدیگر رفتند .
 وی در ادامه افزود: در این رقابت های ورزشی دوستانه تیم  والیبال تختی شهرداری کهریزک  با غلبه بر سایر تیم های حاضر در این دوره از مسابقات بر سکوی اول ایستاد و تیم والیبال وحدت ۱ و وحدت ۲  به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم جام دوستانه فجر شدند.
 رافضی خاطرنشان کرد: درپایان مسابقات یکروزه والیبال بانوان که به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد به ورزشکاران تیم های فاتح مسابقات لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء شد و از تلاش همه ورزشکاران حاضر در این مسابقات تجلیل بعمل آمد.
وی اظهار داشت:مسابقات ورزشی جام فجر در سایر رشته های ورزشی با حضور آقایان و بانوان ورزشکار در طول دهه مبارک فجر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز