Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@07:51:10 GMT

مهاجم مورد نظر شفر به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۱۱۰۰

مهاجم مورد نظر شفر به ایران می‌آید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گفته می شود جرارد گوهو مهاجم ساحل عاجی مد نظر باشگاه استقلال طی امروز یا فردا در ایران حضور پیدا می‌کند تا در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند.

او  ۲۹ ساله است و سابقه بازی در لیگ ترکیه، سوئیس و قزاقستان و تیم ملی امید ساحل عاج را هم دارد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز درباره بازار عرب‌های کیش

جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سفر در کشورمان به شمار می‌رود. این جزیره در چندین سال اخیر موردتوجه گردشگران و توریست‌های زیادی قرارگرفته است.

روزانه از شهرهای مختلف به جزیره کیش پرواز وجود دارد و مسافران لحظات خوش و خاطره‌انگیزی را در این منطقه تجربه می‌کنند. در جزیره کیش می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بازدید کنید یا اینکه در مراکز خرید موجود انواع لباس، کیف و کفش، لوازم برقی و الکترونیکی اصل را خریداری کنید.

به دلیل وجود مراکز خرید زیاد در این منطقه مطمئناً وسیله موردنیازتان را پیدا خواهید کرد، در این میان ساعتی را هم به سمت شهرکت صفین اختصاص دهید، زیرا در این منطقه بازاری به نام بازار عرب‌ها وجود دارد که به دلیل قیمت‌های مناسب و تنوع بخش‌های فروش موردتوجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. بهتر است قبل از رفتن به سمت این بازار ادامه متن را مطالعه کنید و با آگاهی کامل به سمت بازار عرب‌ها راهی شوید.

معرفی بازار عرب‌ها

بازار عرب‌ها جزو بازارهای قدیمی و مشهور در جزیره زیبای کیش است. این بازار دارای یک‌طبقه بوده و یکی از بازارهای سنتی به شمار می‌رود. بازار عرب‌ها در سال ۱۳۵۰ به‌عنوان بازار سرپوشیده ساخته‌شده و افراد بومی در این بازار محصولات خود را به فروش می‌رساندند؛ بااین‌حال در طی سال‌ها بر تنوع محصولات افزوده شد و امروزه کالای بسیار متنوعی در بازار عربها به فروش می‌رسند.

بازار عرب‌ها دارای ۷۰ غرفه است و تمامی حجره‌ها سبک معماری عربی دارند. اجناس موجود در این بازار با قیمت مناسب قابل‌تهیه هستند. باتوجه‌به اینکه در این بازار اکثر فروشنده‌ها عرب‌زبان هستند، به همین دلیل با نام بازار عرب‌ها یا بازار بومیان شناخته می‌شود؛ اما این مورد شما را از رفتن به این بازار منصرف نکند، زیرا فروشندگان همگی به زبان فارسی مسلط هستند و به‌راحتی می‌توانید خرید خودتان را انجام دهید.

این روزها خیلی از افراد رغبتی به گشت‌وگذار در میان بازارهای سنتی ندارند، اما در مقابل برخی از افراد در ابتدا به سمت بخش‌های سنتی می‌روند. اگر شما نیز جزو افراد دوم هستید، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید بلیط کیش در برنامه سفرتان بازدید از بازار عرب‌ها را نیز بگنجانید.

کالاهای موجود در بازار عرب‌ها

در این بازار می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک محلی، پوشاک بچگانه، مانتو و روسری، لوازم خانه و آشپزخانه و زیورآلات را خریداری کنید. برای گشتن در این بازار باید باحوصله باشید و از لابه‌لای فروشگاه‌ها در میان هزاران نوع جنس، وسیله موردنیازتان را پیدا کنید. اگر دوست دارید سفری مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم با تور کیش سفر کنید. همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه خرید سوغاتی پیشنهاد می‌کنیم به این بازار بروید.

نکته حائز اهمیت در مورد بازار عرب‌ها این است که خرید از این بازار ربطی به فصل سفرتان ندارد. برخلاف سایر مراکز خرید که برخی زمان‌ها فصل حراجی محسوب می‌شوند؛ در بازار عرب‌ها همواره اجناس با قیمت مقرون‌به‌صرفه به خریداران عرضه می‌شوند، پس می‌توانید در هر بازه زمانی که دوست داشته باشید به این بازار سر بزنید.

در این بازار بخشی نیز به‌عنوان بازار صنایع‌دستی دایر است و زیورآلات صدفی و محصولات دریایی طبیعی مانند گوش‌ماهی و مرجان توسط بومیان به فروش می‌رسند. این محصولات را خود بومیان از ساحل جمع‌آوری می‌کنند و به‌صورت تکی یا در اشکال مختلف مانند گردنبند، دستبند یا گیره سر می‌فروشند.

امکانات رفاهی بازار عرب‌ها

باتوجه‌به اینکه بازار عرب‌ها سنتی و قدیمی است و معماری خاصی دارد، بنابراین در مقایسه با مراکز خرید امروزی امکانات رفاهی زیادی ندارد. از جمله امکانات ارائه‌شده در این بازار می‌توان به وجود پارکینگ اشاره کرد، بنابراین کسانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده است و ماشین را به پارکینگ می‌سپارند. همچنین برای رفت‌وآمد ویلچر نیز مسیرهای راحتی تعبیه‌شده است تا مسافرانی که ویلچر دارند به گشت‌وگذار بپردازند.

در قسمتی از این بازار نیز سرویس بهداشتی وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است سقف این بازار با آجر طراحی‌شده و دارای کانال کولر برای تهویه است تا هوای بازار را خنک کند. علاوه بر موارد گفته‌شده، برای امتحان غذاهای محلی در نزدیکی این بازار می‌توانید به رستوران‌های خیابانی بروید و فلافل مخصوص عرب‌ها را میل کنید. مطمئناً در هیچ جای دیگری فلافل خوشمزه را نمی‌توانید پیدا کنید.

ساعت کاری بازار عرب‌ها

ساعت کاری این مجموعه همه‌روزه از ۹ تا ۱۴ و از ۱۷ تا ۲۳ است؛ بنابراین بهتر است به این ساعت کاری دقت کنید و در زمان مناسب به سمت بازار عرب‌ها بروید و برای گشت‌وگذار وقت کافی داشته باشید.

جاهای دیدنی نزدیک به بازار عرب‌ها

با رفتن به این بازار می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و سایر مراکز خرید نیز بازدید کنید. باتوجه‌به محل قرارگیری این بازار می‌توانید به یکی از بی‌نظیرترین ساحل‌ها و اسکله‌های تفریحی در جزیره کیش بروید. این اسکله میر مهنا نام دارد، بعد از خرید می‌توانید به این ساحل سرشار از آرامش بروید و اوقات خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. مطمئن باشید یکی از بهترین روزهای سفرتان را در این منطقه خواهید داشت.

در این ساحل بخش‌های مختلفی برای تفریح مسافران تعبیه‌شده‌اند که عبارت‌اند از آلاچیق همراه با محل پخت کباب، کتابخانه عمومی، مسیر دوچرخه‌سواری و چای‌خانه و زمین‌بازی برای کودکان.

آدرس بازار عرب‌ها

برای رفتن به بازار عرب‌ها باید به محله عرب‌ها در بلوار لارک، میدان لارک و خیابان هامور بروید. این بازار دارای ۶ ورودی است که درب اصلی آن به‌عنوان ورودی ۱ بوده و به سمت خیابان بهشت و ساحل زیبای میر مهنا باز می‌شود.

دسترسی به بازار عرب‌ها

برای رفتن به بازار عرب‌ها می‌توانید از تاکسی‌های شهری استفاده کنید یا اینکه در با وسایل نقلیه‌ی عمومی جزیره کیش، یعنی مینی‌بوس خودتان را به این بازار برسانید. خط یک مینی‌بوس‌های کیش از پارک دلفین‌ها به ایستگاه میر مهنا می‌رود و دوباره همین مسیر را برمی‌گردد. در خط دو این مینی‌بوس‌ها نیز به نزدیکی بازار عرب‌ها می‌رود و برمی‌گردد.

سخن آخر

در سفر به جزیره کیش اکثر مردم خرید کردن را نیز در برنامه‌ی سفرشان می‌گنجانند، بنابراین در این متن شما را با بازار عرب‌ها آشنا کردیم تا در هنگام سفرتان با خیال راحت به سمت این بازار بروید و اجناس موردنیازتان را با قیمت پایین‌تر تهیه کنید. با مطالعه این متن می‌توانید در مورد تاریخچه، محصولات و ساعت کاری و امکانات این بازار اطلاعات لازم را کسب کنید و با خیال راحت به این بازار محلی بروید و با قیمت‌های منصفانه خرید کنید.

کد خبر 737273

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی: خط حمله با 88 گل!
  • گوستاوو بلانکو به مصر رفت؛ تعطیلات آبی ها
  • طرح «مسیر سبز، ساحل پاک، ایران پاک» در ساحل بندر انزلی
  • ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • همه چیز درباره بازار عرب‌های کیش
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • ورود فوتبالیست بزرگ به دنیای بوکس؛ مهاجم سابق لیورپول پا به رینگ می‌گذارد؟ (فیلم)
  • تولید یک بازی برای نجات لاکپشت‌های دریایی
  • بازی رومیزی «لیپار» تولید می‌شود