Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه علمی-کاربردی استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر افتتاح شد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان کرمانشاه از امروز به مدت دو روز در 14 و 15 بهمن‌ماه در مسجد معتضدی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت بازدید از این نمایشگاه 8 صبح تا 12 ظهر، ساعت 3 تا 6 بعدازظهر است و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه امروز 14 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح در مسجد معتضدی کرمانشاه برگزار شد.

از 20 مرکز علمی کاربردی در سطح استان غرفه‌هایی در این نمایشگاه دایر است.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، گفت: تولید کنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی با شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو توانمندی‌های صادراتی همدان را به نمایش خواهند گذاشت. - اخبار استانها -

مصطفی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار‌ داشت: در حال حاضر با 40 واحد تولیدی و صنعتی در حال رایزنی برای حضور هستیم و تاکنون‌ 5 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه حضورشان قطعی شده است.

وی افزود: امسال با هدف افزایش تعاملات صادراتی استان تمرکز ویژه بر سه زنجیره ارزشی منتخب سفال، چرم، کشمش و پوشاک شده است.

وی تصریح کرد: تعداد بالایی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند و در تلاش هستیم با ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و کمک به حضور در نمایشگاه‌های خارجی از طریق پرداخت یارانه و برگزاری تور‌های صنعتی و آشناسازی آن‌ها با بازار‌های هدف صادرات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان را تقویت کرده و افزایش دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان همچنین از پرداخت 50 تا 80 درصدی یارانه هزینه ساخت غرفه و قراردادهای پرداخت توسط این شرکت به واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 400 میلیون یارانه کمک حضور به واحدهای تولیدی توسط شرکت شهرک‌های استان همدان پرداخت شده و پیش‌بینی ما برای امسال نیز حدود 900 میلیون تومان است.

حقیقی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تخمین زده شده بیش از 100 کشور در نمایشگاه امسال حضور داشته باشند این شرایط فرصت مناسبی است برای مسیرهای تازه حضور همدان در بازارهای جهانی که با محوریت صادرات شکل خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از 8 لغایت 13 اردیبهشت برپاست و باتوجه به دغدغه استان همدان برای توسعه روابط دیپلماتیک اقتصادی در تلاش هستیم ظرفیت‌های صادراتی استان بیشتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته معرفی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • دنیا متوجه قدرت کشورمان شده است + فیلم
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)