Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:22:41 GMT

درخواست عضو هیات مدیره تراکتور از فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۲۱۲۳

درخواست عضو هیات مدیره تراکتور از فدراسیون فوتبال

رکنا: عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی خواهان لغو محرومیت این تیم از بازی در استان بی طرف شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی جنجالی به دلیل تخلفات تماشاگران تراکتورسازی این تیم را به برگزاری یک بازی خانگی در زمین بی طرف محکوم کرده است. به همین خاطر دیدار دربی تبریز میان تراکتور و گسترش فولاد در استان بی طرف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو مسئولان تراکتورسازی در نظر دارند تا محرومیت خود را لغو کنند. پس از نامه ای که روز گذشته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه به مهدی تاج در این باره نوشت حالا اعضای هیات مدیره نیز در این خصوص ورود کرده اند.
عباس الیاسی، عضو هیات مدیره تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" گفت: «متاسفانه اتفاقاتی که در موضوع ایران و عربستان رخ می دهد، اصلا قابل توجیه نیست. ما حتی نمی توانیم در کشوری که دوست داریم از عربستان میزبانی کنیم. آنها به تبریز که نمی آیند و حالا می خواهند در دوحه هم بازی نکنند. این واقعا عجیب ترین اتفاق ممکن است و تعجب می کنم که چرا AFC چنین تصمیماتی را اتخاذ می کند.»
وی ادامه داد: «در چنین شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و عربستان هرطور می خواهند به ما فشار می آورند، از فدراسیون ایران می خواهیم در داخل کشور هوای نماینده ایران در لیگ قهرمانان را داشته باشد. بازی با گسترش فولاد با توجه به اینکه به نوعی بدرقه بازیکنان برای دیدار با الاهلی عربستان است، بسیار مهم تلقی می شود و به همین خاطر از فدراسیون درخواست می کنیم که محرومیت تیم را ببخشد و بتوانیم در تبریز با حضور هواداران بازی کنیم.»
الیاسی در پایان افزود: «من فکر نمی کنم مالک باشگاه گسترش فولاد که اهل آذربایجان است هم مخالفتی با بازی در تبریز داشته باشد. امیدوارم فدراسیون همکاری لازم را انجام دهد و بتوانیم در بازی با گسترش فولاد با حضور هواداران در تبریز تیم را بدرقه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم.»
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم