Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - یادواره 22شهید انقلاب اسلامی در استان یزد روزشنبه در سومین روز دهه فجر با حضور قشرهای مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار شد.

یکی از استادان حوزه علمیه قم در این یادواره گفت: شهدای انقلاب اسلامی به خاطر تحقق حاکمیت دین و ارزش های الهی در کشور از جانشان گذشتند و باید همواره فرهنگ ایثار و فداکاری در بین مردم و جوانان زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام ابوالفضل صابری اراکی افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت خون شهیدان و فداکاری دلسوزان نظام در 40 سال گذشته است و باید همواره در مسیر دین و ارزش ها حرکت کرد.
وی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی مدیون تمام فداکارانی است که به رغم توطئه های مختلف استکبار جهانی با ولایتمداری و هوشیاری ، تمام توطئه های آنها را خنثی و برای سرفرازی کشور از هستی خود گذشتند.
این استاد حوزه به ویژگی شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ویژگی مهم شهدای انقلاب ما نسبت به شهدای دیگر کشورها در عالم این است که آنان برای تحقق دین و ارزش های معنوی فداکاری کردند و به آرزوی خود رسیدند.
صابری اراکی گفت: مردم و بخصوص جوانان کشور اسلامی ما باید همواره الگوی واقعی خود را شهیدان قرار دهند که عزت و اقتدار این ملت در برابر دشمنان وابسته به حفظ ارزش ها و فرهنگ اسلام ناب محمدی است.
وی در ادامه خطاب به مسئولان تصریح کرد: وجود مفاسد اقتصادی و بانکداری غیر اسلامی در کشور زیبنده نظام و مردم نیست و اگر مدیران در قول و عمل برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری بکوشند مشکلات حل می شود.
استاد حوزه علمیه قم به اهمیت برنامه سازی توسط صدا و سیما و رسانه ها اشاره کرد و گفت: برنامه های تولیدی توسط رسانه ها و صدا و سیما باید بر اساس ارزش های نظام ، معارف دینی و مورد نیاز کشور باشد که نقش الگویی دارد.
صابری اراکی از اینکه صدا و سیما در برخی برنامه ها از بازیگران و ورزشکارانی دعوت می‌ کند که ارزش‌های دینی مردم و انقلاب اسلامی را زیرپا می گذارند و با عکس گرفتن در کنار حیوانات و گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی به دنبال ترویج سبک زندگی مادیگرا و غربی در جامعه هستند، انتقاد کرد.
چهارمین یادواره 22 شهید انقلاب در یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم

به گزارش همشهری‌آنلاین، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار داشت: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آنها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

رضایی گفت: در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق و منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

رضایی در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 848390 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه محسن رضایی

دیگر خبرها

  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست