Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه فرزند انقلاب بودن نعمت بزرگی است، گفت: باید قدردان انقلاب بوده و اجازه ورود نفوذی به آن را ندهیم. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای مسلح که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به نقش نیروهای مسلح و تأثیرگذاری آنان در انقلاب اظهار داشت: شما به‌عنوان فرزندان انقلاب قدر خود را بدانید و خود را با دیگران مقایسه نکنید و با شناخت نقش خود به عظمت خداوند پی ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان سپاه را فرزند انقلاب، حضرت امام(ره) و مراجع دانست و افزود: اعتقاد به حضور در سپاه باید در بین سپاهیان وجود داشته باشد و انسان باید جایگاه خود را بشناسد تا با دلسوزی حرکات نادرست مرتکب نشود.

وی با تأکید بر اینکه فرزند انقلاب بودن نعمت بزرگی است، عنوان کرد: باید قدردان انقلاب بوده و اجازه ورود نفوذی به آن را ندهیم و باید از حرکات خانوادگی و اجتماعی خود مراقبت کنیم، همچنین بر قدرت شجره طیبه سپاه باید هر روز افزوده‌تر شده تا زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) شود.

انتهای پیام/ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد

فرودگاه شارل دوگل پاریس به جراح و پزشک سرشناس انگلیسی-فلسطینی که با خدماتش در جنگ غزه به شهرت رسید و قرار بود امروز-شنبه- در سنای فرانسه سخنرانی کند، اجازه ورود نداد.

به گزارش ایسنا، «غسان ابوسته»، پزشک انگلیسی-فلسطینی که در ماه‌های نخست جنگ غزه نقش پررنگی در مداوای مجروحان داشت، قرار بود در مجلس سنای فرانسه سخنرانی کند، اما مقامات فرانسوی در فرودگاه «شارل دوگل» پاریس به او اجازه ورود به این کشور را ندادند.

این پزشک با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در فرودگاه شارل دوگل هستم. به من اجازه ورود به فرانسه را نمی‌دهند. من قرار است امروز در مجلس سنای فرانسه سخنرانی کنم. آن‌ها می‌گویند آلمانی‌ها را به مدت یک سال از ورود به اروپا منع کرده‌اند.»

اواخر فروردین بود که پلیس برلین برق سالن یک کنفرانس سه‌روزه با محوریت جنگ غزه و حمایت‌های تسلیحاتی آلمان را قطع کرد. ابوسته هم که قرار بود در این کنفرانس سخنرانی کند، اعلام کرد اجازه ورود به این کشور را پیدا نکرده و مأموران فرودگاه پس از ساعت‌ها بازجویی، او را از ورود به آلمان منع کرده‌اند.

این پزشک انگلیسی-فلسطینی در آن زمان در گفت‌وگو با یک رسانه عربی گفت: «از من دعوت شد تا در کنفرانسی در برلین درباره کارم در بیمارستان‌های غزه در جریان تجاوزات (رژیم صهیونیستی) صحبت کنم، اما دولت آلمان به‌زور از ورود من به این کشور جلوگیری کرد... این همدستی آلمان با کشتار جاری را نشان می‌دهد.»

ابوسته که حالا از ورود به فرانسه هم منع شده، در پیام توییتری خود نوشت اروپا صدای شاهدان نسل‌کشی در غزه را ساکت می‌کند و در همین حین، رژیم صهیونیستی مشغول کشتار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • توصیه مهم یک مرجع تقلید به مسئولان؛ به نام دین حرفی نزنید!
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد