Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در مراسم نواخته شدن گلبانگ انقلاب که در سالن شهید دیرین اردبیل برگزار شد اظهار کرد: رزمندگان ما در مرزهای نظامی تا فرهنگی حق علیه باطل حضور جدی دارند و اصلی‌ترین رمز پیروزی ما در ۴۰ سال گذشته تبعیت از رهبری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه سعی دارد تا سنگین‌ترین ضربات را به ما وارد کند، گفت: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که مبارزه با دشمن تا رسیدن به پیروزی اصلی ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید اصلی‌ترین دغدغه مسؤولان رفع مشکلات مردم باشد، تصریح کرد: مدیران ما باید قدردان خون شهدا و امنیت حاصل از این جانفشانی‌ها باشند و باورسازی را جایگزین باورسوزی کنند.

سردار بابازاده افزود: پویای علمی کشور مثال‌زدنی است و سیر دستیابی دانشمندان و محققان کشور در ۴۰ سال گذشته به تکنولوژی‌های روز دنیا بسیار ارزشمند و غیرقابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب است.

وی ادامه داد: ما بیش از ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار فرهنگی شهید در دوران دفاع مقدس داریم و این مساله نشان دهنده این است که معلمان آماده‌ترین قشر جامعه برای دفاع از کشور هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اضافه کرد: کشور ما در مقطع حساسی قرار دارد و مردم ما باید با بصیرت جواب پیچیده‌ترین توطیه‌ها و فتنه‌ها را بدهند.

 

انتهای پیام/ع

وجود بیش از 36 هزار دانش آموز و 5 هزار فرهنگی شهید در دوران دفاع مقدس

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود مشاور و روانشناس تربیت بدنی، پاشنه آشیل تیم‌های ورزشی کشور

علی ثقفی کارشناس علوم ورزشی و مربی سطح B کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار استانی ایسکانیوز بیان داشت: مدیریت ورزش یک بحث بسیار گسترده ای‌ است و در طول تاریخ شاهد وجود افرادی بدون تحصیلات در مدیریت ورزشی بودیم که اغلب مدیر های ورزشی موفقی بودند. معمولا در مدیریت های ورزشی شاهد ۳سبک هستیم:

♦ ۱) سبک مدیریت دستوری: وجه تمایز اصلی سبک مدیریت دستوری از دیگر سبک‌ها در این است که مربی ساختار اولیه وظایف و فعالیت‌های ورزشکاران را تعیین و آنها را برای نیل به هدف های وظیفه راهنمایی می‌کند. این نوع مدیریت و رهبری بسیار بر وظیفه مداری و وظیفه‌گرایی تاکید دارد و نتیجه نهایی آن توسعه و بهبود مهارت‌های ورزشی است و در این سبک به عقاید و احساسات ورزشکاران کمتر پرداخته می‌شود.

♦ ۲) مدیریت و رهبری حمایتی: این سبک مدیریت یا رفتار دوستانه، در دسترس و با ملاحظه توصیف شده است و مربی در این روش مردمگرا می‌باشد و سعی دارد که ورزشکاران خود را با روحیه و بانشاط نگه‌دارد. در این سبک وظایف و فعالیت های اختصاصی به ویژه توسعه مهارت ها کمتر توجه می کند. مربیانی که از سبک مدیریت و رهبری استفاده می کنند تمایل دارند که علاقه قلبی خود را به ورزشکاران نشان دهند و با ورزشکاران در کار بیشتر مشورت می کنند و سعی دارند هماهنگی را در داخل تیم برقرار سازند و همچنین با ورزشکاران دوستانه رفتار کرده و همیشه در دسترس آنها باشند.

♦ ۳) مدیریت و رهبری مشارکتی: این سبک مدیریت و رهبری را مدیریت تیمی نیز می‌نامند زیرا مربی مانند ورزشکاران در قبول مسئولیت‌ها شریک و سهیم است. دراین شیوه مربی با به کاربردن سبک دموکراتیک تلاش می کند تا از اطلاعات و توان فکری ورزشکاران در روند اتخاذ تصمیم استفاده نماید. مربیانی که از سبک مدیریت و رهبری مشارکتی استفاده می کنند به اعضای تیم اجازه می دهند تا در تعیین هدفها نظرات خود را ابراز کنند و به ورزشکاران اجازه می دهند تا در خصوص چهارچوب تمرینات عقاید خود را بیان نمایند. همچنین در ارتباط با مشکلات و اختلاف نظرات ورزشکاران به بحث و مذاکره می‌پردازند.

مربی سطح B کنفدراسیون فوتبال آسیا با تاکید بر ویژگی های یک مدیر ورزشی موفق اذعان داشت: یک مدیر عامل یا مربی در مرحله اول باید از جنس ورزش بوده تا جامعه ورزش را بشناسد و بتواند خواسته های ورزشکاران را شناسایی و مرتفع کند. در مرحله بعد باید توانایی ارتباط با جامعه هدف را داشته باشد و از مقوله مهم جذب اسپانسر غافل نشود. این هنر مدیر عامل یا مربی است که بتواند با هواداران ارتباط گرفته و یک پل ارتباطی ایجاد کند.

ثقفی با مقایسه رشته های انفرادی و گروهی بیان داشت: افرادی که در رشته های انفرادی بوده‌اند و در حال حاضر مدیر ورزشی هستند معمولا افراد تک‌رویی هستند و حرف آنها اغلب باید بر کرسی نشیند اما افرادی که در رشته های تیمی، جمعی و گروهی فعالیت داشـتند، ناخواسته یک تفکر و خرد جمعی در ذهن این افراد الهام می‌گیرد و با چنین تفکری، تجربه نشان داده این مدیران همیشه موفق‌تر هستند. ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ

وی ورزش را به دو روی یک سکه تشبیه کرد و خاطر نشان کرد: ورزش همیشه یک رو برد و یک رو باخت دارد و مدیران باید دو مورد استراتژی داشته باشند اول موفقیت و دوم شکست ها و ناکامی ها. مسلما وقتی که شکست و ناکامی پیش بیاید ممکن است مجموعه ورزشی آسیب دیده و روحیه ورزشکاران از بین برود که در این زمینه با استفاده از یک روانشناس ورزشی و انجام دادن ریکاوری با ورزشکاران، تیم مجدد به سمت نوار رشد رفته و در این شرایط یک مدیر ورزشی موفق باید دست به تقویت و تغییر در اعضای تیم ببرد.

علی ثقفی در پایان تصریح کرد: بیشتر ورزشکاران در موقعیت های ورزشی و در رقابت های بسیار حساس و بازی‌های مهم، اضطراب و دلهره‌ها را حس کردند که چگونه بر اثر اضطراب زیاد، فعالیت طبیعی آنها تحت تاثیر قرار گرفته است. فشارهای روانی وارد به ورزشکاران زمانی پیش می‌آید که ورزشکاران تصور کنند بین کاری که دیگران از آنها انتظار دارند و کاری که توانایی انجامش را دارند ناهماهنگی شدیدی وجود دارد. فشارهای روانی باعث تحلیل انرژی جسمانی ورزشکاران و ایجاد عصبیت درونی می شود و نوعی گریز و دوری از ورزش در آنها ایجاد می‌کند. ورزشکار در این حالت احساس می‌کند که شایستگی لازم را دارا نیست و به همین دلیل اعتماد به نفس آن کاهش پیدا کرده و در عملکرد طبیعی اش اثر منفی می گذارد و حتی صدمات بدنی شدیدی را متحمل می‌شود و دقیقاً در اینجا نقش یک مدیر و مدبر ورزشی برای احیا تیم در کنار یک مشاور و روانشناس تربیت بدنی بیش از پیش ملموس‌تـر می‌شـود.

خبرنگار: مهدی میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1194385 برچسب‌ها علی ثقفی ورزش فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • احسان درویشی به سمت فرماندار شهرستان بانه منصوب شد
  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • مروری بر نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب از ۱۳۷۸ تا امروز
  • مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است
  • رهبری یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ایران است
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • آزادی یک زندانی توسط فوتبالیست اردبیلی
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نبود مشاور و روانشناس تربیت بدنی، پاشنه آشیل تیم‌های ورزشی کشور